Ep-15

24.3K 1.4K 29
                                    

Uni....

Yan တစ်ယောက် မဟာမှိုင်းရဲ့ အကြမ်းပတမ်းဆက်ဆံမှုကြောင့် တစ်ပတ်လောက်မထနိုင်ဘဲ အိပ်ယာပေါ်မှာ သာအလူးအလဲခံနေရသည်.... သူ့ဘ၀ကအရမ်းသနားစရာကောင်းပါတဟ်လေ ..... Yan ဖေဖေ သေသွားပြီထဲက ကင်ဆာရောဂါသည် အမေကို စောင့်ရှောက်ဖို့ သူကျောင်းထွက်ခဲ့သည်.......

အရင်ကတော့ မဟာမှိုင်း Bar မှာအလုပ်လုပ်ခဲ့တယ် နောက်ပိုင်း အမေ့ ဆေးဖိုးအတွက် သူငွေလိုလာတာကြောင့် မဟာမှိုင်းပြောသလို ငွေလွယ်လွယ်ရမဲ့လမ်း သူလိုက်ခဲ့တယ် ...... အဲ့ချိန်က စပြီး Yan ကမဟာမှိုင်းရဲ့ ထားရာနေစေရာသွား ကကြိုးရုပ်ကလေးပေါ့.....

" Yan ! မင်းအခုဘယ်မှာလဲ ! " တဖတ်ကအသံကြားတော့ Yan တစ်ယောက်လန့်ဖြန့်သွားသည်....

" ကျနော်အခုအပြင်မှာပါ ဦးမှိုင်း "

မနေ့ညက ဦးမှိုင်းနဲ့ အိပ်လို့ရတဲ့ပိုက်ဆံနဲ့ အမေ့အတွက်လိုအပ်တာတွေ၀ယ်ဖို့ ကုန်တိုက်ကို ထွက်လာခဲ့တယ်......

" မလိုချင်ဘူး ! မင်းနောက် နာရီ၀က်အတွင်းငါ့ဆီလာခဲ့ရမယ် "

" ကျနော်အဆင်မပြေသေးဘူး ဦးမှိုင်း.... "

Yan ငြင်းလိုက်တာ​ကြောင့်.....

" မင်းအခုချက်ချင်း အဲ့ကုန်တိုက်က ထွက်ခဲ့မလား ငါလာခေါ်ရမလား "

ဦးမှိုင်းစကားကြောင့် Yan တစ်ယောက်ကျောချမ်းသွားသည်....ဦးမှိုင်းက ပြောရင် ပြောတဲ့ အတိုင်းလုပ်တက်တာ Yan အသိဆုံးပင်...... ဒါကြောင့် Yan သက်ပြင်းလေးသဲ့သဲ့ချပြီကုန်တိုက်ကထွက်ခါ မဟာမှိုင်းဆီ......

"ကျွန်တော်လာခဲ့ပါ့မယ်"

Yan! မင်းငါ့ဆီက ထွက်ပြေးလို့မရစေရဘူး !

ထို့နောက် Yan တစ်ယောက်အမေ့အတွက်လိုအပ်တာလေး တစ်ချို့ဝယ်ပြီး Taxi တစ်စီးဖြင့် ဦးမှိုင်းရှိတာ Barသို့...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

" ဒေါက်.....ဒေါက်....ဒေါက်.... "

" ဝင်ခဲ့ "

Mr.Z..../ S1 ( Z &U )CompleteWhere stories live. Discover now