Seungmin..
Gözlerim yavaşça açıldı. Tam gözlerimi açtığım sırada içeriye Bayan Song girdi.
"Günaydın Seungmin~"
"Günaydın Bayan Song"
Gülümseyerek yanıma geldi.
"Kahvaltını buraya getirmemi ister misin?"
Kafamı olumlu şekilde salladım.
"Pekala beni burada bekle"
Bayan Song odadan çıkınca ben de biraz temiz hava almak istedim. Odanın balkon kapısını açtım. Balkona çıkınca derin bir nefes aldım.
Etrafa bakınırken yan balkondaki çocuk dikkatimi çekmişti. Bu dünkü çocuk olmalıydı. Kafasını bir anda bana çevirince göz göze geldik. Hafifçe eğilerek selam verdim. O da karşılık vererek eğildi. Gülümsedim."Selam"
Ilk adımı atmanın doğru olduğunu düşünerek konuştum.
"Merhaba"
Konuşunca ne diyeceğimi bilememiştim.
"Şey..şey..adın ne?"
"Hyunjin. Hwang Hyunjin"
Kocaman gülümsedim. O da hafifçe gülümsemişti.
"Memnun oldum ben de Kim Seungmin"
"Ben de memnun oldum Seungmin-ah"
Tam ağzımı açmış bir şey diyecek iken Bayan Song içeri girmişti.
"Seungmin kahvaltını getirdim."
"Hemen geliyorum Bayan Song"
Hyunjin'e geri döndüm.
"Sonra görüşürüz"
"Görüşürüz"
Son kez gülümseyip odama girdim.
"Anlaşılan yeni bir arkadaş edinmişsin Seungmin"
"Sayılır. Daha yeni tanıştık"
"Anladım"
Bayan Song yine mükemmel bir şekilde gülümsemişti. Şu 3 yılda beraber bir sürü vakit geçirmiştik. Bayan Song benden yaşça büyük olmasına rağmen çok iyi anlaşıyorduk. Ilk hastaneye geldiğimde beni Bayan Song sakinleştirmişti. Bu yüzden ona ne kadar teşekkür etsem az.
"Al bakalım"
Elindeki kahvaltı tepsisini bana uzattı. Tepsiyi alarak yatağa oturdum.
Yemeğe başlayınca Bayan Song'un beni seyrettiğini fark ettim. Biraz utanmıştım. Yemek yerken insanların beni izlemesine alışık değilim.
"Bir sorun mu var Bayan Song?"
Boğazını temizledi.
"Hayır,bir sorun yok Seungmin"
Gözleri kaybolana kadar gülümsedi. Kafamı salladım ve yemeye devam ettim.
Karnımı iyice doyurunca tepsiyi hâlâ beni izleyen Bayan Song'a verdim. Çok şüpheli davranıyordu.
"Afiyet olsun. Bir sorun olursa beni çağır."
"Peki"
Tam çıkacağı sırada aklıma bir fikir gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
promise | hyunmin
Fanfiction"Bana söz vermiştin Seungmin-ah, iyileşeceğimize dair söz vermiştin" Hyunjin ve Seungmin aynı hastalığa yakalanmış 2 gençti. Bir gün hastanede yolları kesişti. Zamanla arkadaş hatta daha ötesi bile oldular. Seungmin, Hyunjin'e sürekli "iyileşeceğiz"...