0.6

172 22 17
                                    

~
Gözlerimi kapattım. Kafamı arkamdaki duvara yaslayarak Seungmin'in iyi bir haberle odadan çıkmasını umut ederek beklemeye başladım.
~

Hyunjin...

Kapı açılma sesi geldiğince heyecanla gözlerimi açtım ve kafamı kaldırdım. Seungmin sonunda Bay Kim'in odasından çıkmıştı.

"Seungmin!"

Sandalyeden destek alarak ayağı kalktım. Seungmin'in önüne geçip konuşmaya başladım ya da soru yağmuruna tutmaya mı demeliydim?

"Bir sorun mu var?ne oldu?iyi misin?Bay Kim kötü bir şey mi dedi?Yoksa iyileştin mi?Seungmin!Bir şeyler söyle"

Derin derin nefes alırken Seungmin ifadesiz yüzü ile bana bakıyordu.

"Iyiyim Hyunjin. Endişelenme."

"Neden suratın bu kadar düşük?Kötü bir şey oldu da bize mi söylemiyorsun?"

Seungmin tek elini omzuma koydu ve gülümsedi.

"Cidden bir şey yok Jinnie~Her şey yolunda. Iyileşiyormuşum."

"Bu harika bir haber"

Tekerlekli sandalyedeki Seungmin'e eğilerek sarıldım.

"Öhöm"

Felix yalandan boğazını temizler gibi yapmış sonrasında konuşmaya başlamıştı.

"Biz artık gitsek iyi olur."

Seungmin'den kollarımı ayırıp diğerlerine baktım.

"Sonra görüşürüz. Iyi olmana çok sevindik Seungminnie~"

Minsu sonlara doğru aegyo yaparak konuştuğunda Seungmin yüzünü buruşturarak bakmıştı. Hepimiz kahkaha patlatmıştık.

"Hyunjin"

Yazar...

Bay Kim'in Hyunjin'in seslenmesiyle herkes o tarafa dönmüştü.

"Gelir misin?Sıra sende"

Hyunjin kafa salladı. Diğerlerine veda ederek Bay Kim'in odasına girdi.

O sırada diğerleri tek tek Seungmin'e sarıldı.

"Kendine dikkat et Seungminnie~"

Minsu,Seungmin'in yanaklarını sıkarak konuştu. Seungmin ise acı ile inledi. Canını fazla acıtmamak için geri bıraktı.

"Eğer bir sorun olursa bizi çağır. Biz hemen geliriz"

Seungmin kafa sallayarak Yuri'yi onayladı.

"Görüşürüz Seung"

Hepsi el sallayarak veda etmişti.

"Odana gitmek ister misin Min?"

Bayan Song'un sorusuyla Seungmin orta yaşlı kadına baktı.

"Hayır. Hyunjin'i beklemek istiyorum Bayan Song"

Bayan Song kafa sallayarak sandalyeye oturdu. Seungmin ise tekerlekli sandalyesinden inip Bayan Song'un yanına oturdu. Kafasını Bayan Song'un omzuna dayayarak gözlerini kapadı.

"Hyunjin çıkınca beni uyandırın lütfen"

~
Seungmin...

"Seung"

Omzumdan sarsılmam ile kendime geldim.

"Seungmin hadi uyan. Odalarımıza çıkalım"

Karşımda duran Hyunjin'e baktım. Durumu oldukça iyi görünüyordu.

"Hyunjin?Bay Kim ne dedi?"

Merakla sorduğum soruyu Hyunjin gülümseyerek cevaplandırdı.

"Hastalığımın iyiye gittiğini söyledi."

"Buna çok sevindim"

Ayağa kalkıp Hyunjin'e sarıldım.

"Hadi gidelim çocuklar"

Bayan Ash ikimize içten gülümsemesiyle bakıyordu. İkimiz de tekerlekli sandalyelerimize oturduk. Bayan Song ve Bayan Ash bizi yanyana olan odalarımıza çıkarttı. Hyunjin'e el sallayarak veda ettim. Bugün fazlasıyla yorulmuş ve bitmiştim. Bir an önce uyumak istiyorum.

"Buraya kadar getirdiğiniz için teşekkür ederim Bayan Song. Gerisini ben hallederim"

"İlaçlarını almayı unutma"

Kafa salladım. Eğildi ve odadan çıktı. Tekerlekli sandalyemden inerek yatağıma geçtim. Komidinin çekmecesinden ilaçlarımı çıkarttım. Cam şişedeki suyu boş olan bardağa doldurdum. Bütün ilaçlarımı tek tek yutarak su içtim. Yatağıma uzandım. Yorganımı üstüme çektim. Gözlerim ağırlaşıyordu.

"İyi geceler Hyunjin. İyi geceler hayatımdaki tüm insanlar"

Fısıltıyla konuştum ve gözlerimi kapayarak uykuya daldım.

-
Bölüm sonu<3

-Bölüm sonu<3

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
promise | hyunminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin