part (15)

2.8K 196 18
                                    

Chae- "Hello  lili......"

Lili- "အေး chae ပြော...."

Chae- "ငါနင့်ကိုအကူအညီတစ်ခုတောင်းစရာရှိလို့...."

Lili- "အေး ပြောလေ...ငါတတ်နိုင်သလောက်ကူညီမယ် ပြောကြည့်..."

Chae- "ငါအခုနင့်အိမ်ရှေ့မှာ တံခါးအရင်လာဖွင့်...."

Lili- "အစကတည်းက ပြောလိုက်ရင်ရနေတာကို တကယ်တည်း...."

Lili တံခါးသွားဖွင့်ပေးလိုက်တယ်....

Chae- "lili....ငါနဲ့ ပစ္စည်းတစ်ခုလိုက်ရွေးပေးပါလားး အရေးကြီးလို့...."

Lili- "ငါက နေ့လည်ဂျူတီရှိတယ်ဟ..ဖြစ်ပါ့မလားး"

Chae- "ဖြစ်ပါတယ်ဟာ လိုက်ခဲ့ပါနော်...."

Lili- "ဘာပစ္စည်းကြောင့်မလို့ တစ်ယောက်တည်းသွားမဝယ်တတ်ရတာလဲ...."

Chae- "ငါပြောရင် အံ့ဩမသွားနဲ့နော်...နေအုံး အိမ်ထဲမှာ မ ရှိလားးးး"

Lili- "မရှိဘူးး မမက ကုမ္ပဏီကိုသွားတယ် ဘာဖြစ်လို့လဲ...နင့်ပုံစံက မမ မသိအောင်ခိုးကြောင်ခိုးဝှက်လုပ်ထားတဲ့ပုံစံနဲ့...."

Chae- "မဟုတ်ပါဘူးဟာ...ငါ မကို လက်ထပ်ခွင့်တောင်းမလို့...."

Lili- "ဘာာာာ......"

Chae- "ဟုတ်တယ် လက်ထပ်လက်စွပ်သွားဝယ်မလို့ နင့်ကိုအဖော်လာခေါ်တာ...."

Lili- "ဟာ မဟုတ်တာကြီးကို...ငါ့အစ်မကို လက်ထပ်ခွင့်တောင်းမဲ့ကိစ္စကို ငါကူညီရမယ်ဆိုတာကြီးက မဟုတ်သေးပါဘူးးးး"

Chae- "လုပ်ပါကွာ မက နင့်အစ်မဟုတ်သလို ငါကလည်းနင့်သူငယ်ချင်းလေ..."

Lili- "လက်ထပ်ခွင့်တောင်းမဲ့ကိစ္စက နင်နဲ့ငါပဲသိတာလားးးး"

Chae- "ရှူးးးးတိုးတိုးနေ....အိမ်ထဲမှာ niniရှိတယ်မလားးးး"

Lili အသံကျယ်သွားတာကြောင့် chaeက သတိပေးတယ်....

Lili- "အေးးးရှိ....."

Nini- "Lili....အိမ်ရှေ့ဘာထွက်လုပ်နေတာလဲ တစ်ယောက်တည်းစကားပြောနေတာတော့မဟုတ်ပါဘူးနော်....."

ပြောရင်းဆိုရင်း ထွက်လာတဲ့ အရှုပ်ထုပ်လေးးး

Nini- "အော်... young  ရောက်နေတာကိုးးး
အိမ်ထဲဝင်အုံးလေ...."

My ExistenceWhere stories live. Discover now