prolog

879 34 0
                                    

.....Francie 1492.........

Katarina:
-------------

Už je to pár měsíců co mě rodiče vyhnali z Bulharska, protože jsem měla nemanželské dítě. Ale jelikož se svojí sestrou Natali máme dobrý vztah tak odešla semnou. Snažila jsem se najít mojí malou holčičku ale už jsme to vzdaly, myslíme si že jí rodiče zabili.

Momeltálně se nacházíme ve Francii. Bydlíme u jednoho z šlechticů. Mé přemýšlení vyruší tiché zaklepání na dveře mé komnaty. 

,,Dále" 

,,Slečno Katarino byl vám dnes ráno  doručen dopis s pečetí Anglie."

Natáhl ke mě ruku a dopis mi podal. 

,,Děkuji Henry, byl by jste tak laskav a zdělil mé sestře že jí dubu očekávat v mé komnatě?"

,,Jistě slečno Katarino."

Henry už odcházel tak sem na něj ještě zavolala:

,,Ať si pospíší."

Henry se na mě otočil usmál se na mě a přikývl. Poté opustil pokoj.

Natali:
----------
Právě jsem se chystala jít dolů do jídelního sálu na snídani, když v tom někdo zaklepal. Nikoho jsem neočekávala pokud si pamatuji.

,,Dále."

,,Dobrý den, slečno Natali. Nesu vám zprávu od vaší sestry Katherine. Očekává vás ve své komnatě. Podle tónů hlasu bych řekl že to spěchá. Mátese dostavitco nejdříve."

,,Děkuji Henry už si to nějak vyřídím. A řeknete mé komorné ať mi něco donese na snídani, jelikož tu jak to tak vypadá nestihnu."

,,Vše vyřídím slečno Natali."

Usmál se na mě a odešel z pokoje. Už jsem ani nepřemýšlela nad tím co moje sestřička potřebuje tentokrát, rychle jsem se oblékla do šatů. A opustila svojí komnatu.

 A opustila svojí komnatu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


(šaty Natali)

Tady je jenom taková ukázka toho jak bych tuto knihu psala a určitě budu pokračovat, ale byla bych ráda kdybyste mi dali hvězdičku.

fate wanted it differently |15+|Kde žijí příběhy. Začni objevovat