část 14

195 14 4
                                    

Natali:
-----------
Musela jsem jednat rychle, věděla jsem, že pokud dnes uteču najde mě a pak mě potrestá. Radši se ani sama sebe nebudu ptát co za trest by vymyslel. Můj plán bude fungovat, když budu trpělivá. Tudíž dnes je v plánu pohřbít Katherine a mého otce do rodinné hrobky a prokázat Klausovi, že umím poslouchat a vrátit se do západu slunce.
.
.
.
.
Stála jsem u rodinné hrobky a zapálila svíčky za každého člena rodiny. Začalo se smrákat a já věděla, že už nemám moc času.

,,Nebojte se. Bude trpět tak jako vy jste trpěli. Donutím ho, aby se do mě zamiloval a pak na vždy odejdu a on mě nikdy neuvidí. Nevím jak jinak bych mu mohla ublížit. Je starší a silnější nic jiného mne nenapadá, ale doufám, že alespoň to ho bude bolet, jako bolela mne vaše ztráta."

Už jsem opravdu musela jít a proto s posledním sbohem jsem se rychle musela vrátit do sídla kde na mne už Klaus čekal.

,,Vrátila jsi se."

Řekl trochu překvapeně.

,,Slíbila jsem ti, že se vrátím."

Usmál se a přitáhl jsi mne k sobě a políbil mne na rty.

,,Líbilo se ti něco na trhu?"

Zeptal se,zatím co měl své čelo opřené o mé.

,,Ani moc ne."

Usmála jsem se a v této pozici jsem se necítila moc komfortně. Bohužel jsem nemohla nic dělat. Pokud jsem jednou chtěla být volná musím za to zaplatit cenu nekonfortu.

,,Hmmm..... To tě asi na trh budu muset zítra vzít já a něco ti koupit."

Řekl laškovně.

Klaus:
---------
Nebyl jsem si jist jestli si nic nekoupila, protože to bylo moc drahé a nebo se jí opravdu nic nelíbilo, ale momentálně mi to bylo jedno. Od včerejší noci jsem měl v hlavě pouze jednu věc a dnes bych si jí rád zopakoval.

,,Víš opravdu nemusíš nebylo tam nic co by-"

Nenechal jsem jí to odpovědět a tvrdě jsem jí políbil na rty. Polibky jsem jí jel na krk a poté z ní strhl její šaty, tak že předemnou stála jen ve spodním prádle.

,,Řekni lásko co chceš."

Ona se na mne podívala s nechapavým výrazem. Sundal jsem si košili a došel jsem k. Dal jsem jí pramen vlasů za ucho a narazil jsem jí na zeď. Ona obmotala nohy kolem mého pasu a ruce si dala kolem mého krku.

,,Řekni mi místnost lásko. Hmm?"

Chvíli se zamyslela a pak se jí na tváři objevil nádherný úsměv.

,,Máme docela velkou vanu-"

Nic jiného jsem nepotřeboval slyšet. Běhám pár vteřin jsem s ní byl v naší koupelně a líbal ji po celém těle. Za nedlouho jsem se s ní miloval ve vaně a mohu vám říct, že jsem v koupelně neskončili.
.
.
.
.
.
.
.
Natali:
-----------
Neříkám, že sex s Klausem byl špatný, ba naopak byl dokonalý, ale já takhle dál nemohla hnusil se mi, poté co jsem zjistila parvdu. Musím se od tud co nejdříve dostat, než zjistí, že vše jen předstírám a zabije mne.

fate wanted it differently |15+|Kde žijí příběhy. Začni objevovat