část 9

335 15 3
                                    

Karen:
----------
Probudila jsem se na druhé straně a kolem mě stála Katherine a Natali. Vstala jsem v kousek od nich stál muž.

,,Ty si taky mrtvá?"

Zeptala se Natali a já přikývla. Věděla jsem, že tady Natali už dlouho nebude o to jsem se postarala, ale Katherine jsem zachránit nemohla.

,,Natali nezbývá ti moc času měla by ses rozloučit s Katherine."

,,Co prosím."

Zeptal se ten muž co tam stál s námi.

,,A vy jste..."

,,Otec Natali."

Natali se na něj otočila a vypadala v celku vyděšeně.

Natali:
----------
Nechápala jsem to můj otec byl v Bulharsku s mojí matkou, tento muž musel lhát nebylo možné aby byl můj otec. Než jsem něco stačila říct promluvil znovu.

,,To jsem se vám snažil celou dobu říci. Vaše matka jednou podvedla vašeho otce. A on to nesměl zjistit jinak by tě zabil. Proto jsme se s vaší matkou dohodli, že o tom nikdy nikomu nic neřekneme."

Nemohla jsem tomu uvěřit nechtěla jsem tomu věřit.

,,A co jsme tedy zač když jsme na té druhé straně?"

Zeptala jsem se a Na ro mi odpověděla Karen.

,,Ty jsi vlkodlak a tvoje sestra dvojnice a tvůj otec je upír. Což nedává smysl když má vlkodlačí gen."

Zamyslela se.

,,Nikdy jsem nikoho nezabil a proto můžu být upírem. Je to obtížné, ale možné."
.
.
.
.
Mikael:
-----------
Bojoval jsem s Elijahem už nějakou tu dobu a na pomoct mi konečně přišli upíři kteří se schovávali u Svaté Anny. Elijah proti nám neměl šanci.

Bílí kolík se ztratil kdesi v trávě a my bez přestání bojovali. Začínala to vypadat pro Elijaha blbě, když se objevil záblesk světla a moji upíři popadali na zem a byli mrtví.

Elijah:
---------
,,Co se to stalo!"

Zařval naštvaně Mikael. Využil jsem situace jeho nepozornosti a sebral jsem ze země kousek odemně kolík z bílého dubu. Mikael měl smrt v očích, když mě viděl, dloho to netrvalo a z Mikaela byl popel.

Došel jsem k Natali, která bezchybně ležela ne zemi se zlomeným vazem. Tohle mi Niklaus neodpustí. Nicméně jsem ho musel jít najít. Mikael byl mrtví a Niklaus by konečně mohl sjednotit naší rodinu.

Karen:
----------
Všem třem jsem vysvětlila svůj plán, jak jsem dokázala, že se Natali vrátí. Musí se nakrmit lidské krve bude z ní upír, ale až spustí svou vlkodlačí kletbu bude hybrid. Řekla jsem jí vše o proroctví co čarodějky napsali. Netušila jsem jestli po její 'smrti' ještě platí.

,,Takže rozumíš všemu?"

Zeptala jsem se s Nadějí, že to chápe jelikož jí tady ubýval čas. Za chvíli se probudí tam kde zůstalo její tělo.

,,Ano."

Natali:
-----------
Otočila jsem se na Katherine. A objala ji.

,,Vždy budeš moje sestra a pomstím tě. Pomsta bude sladká a Klaus nebude nic tušit. A pro tvojí malou holčičku nechám postavit hrobku. Kde budeš v klidu spočívat."

Pustila jsem jí a utřela jí slzy které jí stékaly po líčkách. Karen seděla na zemi a říkala slova kterým jsem nerozuměla. Otočila jsem se na svého otce a taky ho objala.

,,Vrátím se do New Orleans pro tvé tělo a uložím tě do rodiné hrobky. Jsi přeci jenom můj otec a přála bych si, abych tě poznala dříve."

Otočila jsem se na Karen a zamotala se mi hlava.

Karen:
----------
,,Právě jsem Elijahovi pomohla zabít Mikaela. Tobě se zbývá pomstit Klausovi. Nemáš moc času."

Kývla hlavou a sedla si na studenou zem.

,, Pomsta bude dlouhá, ale sladká. Dokud se znovu nesetkáme."

A s usměvem na rtech, který jí vykouzlili její slova, se vypařila jako přízrak.

,,Bude mi chybět."

Řekla se slzamy v očích Katherine.

,,Jednoho dne se vrátí a budete spolu. Do té doby si musí užívat života. A postarat se o to, aby si Klaus uvědomil svou chybu."

Nevěděla jsem, jak přesně se chce Natali pomstít Klausovi, ale vypadala dost naštvaně. Pomsta pro ní bude sladká a já myslím, že Klause to tentokrát bude opravdu bolet. Já a Katherine se můžeme jenom koukat co Natali vymyslí.

Elijah:
----------
Nilkaus za sebou všude zanechával těla a já je po něm uklízel, v podobě vlka byl zatím jen pár hodin. A škody které napáchal začínaly být nevyčíslitelné. Doufám, že teď bude čas na to sjednotit rodinu jak slíbil.

Velký zlý vlk, kterého jsme se všichni obávali je tady. A už tu není nikdo kdo by ho mohl zastavit a to ani nevím, jak bude reagovat na Natali smrt, jsem si dost jistý, že po několika letech konečně něco cítil. A tím zdrojem pocitů byla Natali.

Natali:
-----------
Procitla jsem a rychlostí blesku jsem se  vymrštila do sedu. Zjistila jsem, že ležím na ledové zemi a začíná svítat. Cítila jsem hlad který byl nepopsatelný. Vím co jsem  musela udělat, ale kde mám sehnat lidskou krev?

Klaus nesměl tušit, že něco vím proto jsem se ho rozhodla jít hledat. Motala se mi hlava a s těží jsem dokázala chodit. Ušla jsem pár kroků a předemnou stál černý vlk. Nebyla jsem si jistá jestli to byl Klaus a zpanikaŕila jsem.

Otočila jsem se jak nejrychleji jsem mohla a snažila se utéct. Bohužel se mi znovu zamotala hlava a já upadla na studenou trávu a nic víc jsem nevnímala. Pouze tmu a ticho které mě obklopovalo.

Klaus:
----------
Být vlkem byl úžasný pocit, dělat si co chcete. Nemyslel jsem si, že někdy takový pocit zažiju. Byl to pocit volnosti, který jsem snad nikdy necítil. Ani když jsem byl malé dítě a pobýval v lesích Mystic Falls.
Věděl jsem, že Elijah hned jak to s Mikaelem dokončí.

Začne po mě uklízet, chtěl jsem se jít podívat co se tam přesně stalo, tak jsem se tam rychle vydal. To nebylo možné běžel jsem k začátku lesa a viděl jsem ji a stála pár kroků ode mě. Tohle nebylo možné vždyť byla mrtvá.

Než jsem stihl nějak více přemýšlet spadla na zem a já musel něco dělat. Bohužel jsem nikde poblíž Elijaha necítil, ale neměl jsem jinou možnost. Musel jsem se přeměnit zpět a zjistit co se s Natali děje.

fate wanted it differently |15+|Kde žijí příběhy. Začni objevovat