Natali:
----------
Zaklepala jsem na komnatu Kat a čekala na svolení vstoupit.,,Dále ozvalo se."
Vstoupila jsem dovnitř a viděla kat a její služebnou. Kat seděla u stolu a něco psala zatím co jí služebná balila věci.
,,Chtěla si mě vidět?"
,,Ano, Emily ti zbalí věci odjíždíme do Anglie Lord Elijah mě zve na jejich bál. Tudíž jedeš semnou."
,,Dobrá, kdy odjíždíme?"
,,Kočár s koňmi bude připraven v poledne."
Řekla Kat a dala něco psala.
,,Budu tě čekat před sídlem."
Usmála se na mě a já poznala že je to vše. Emily dobalila Kat poslední kufr a mířila se mnou do pokoje aby kufry zabalila i mě.
,,Děkuji Emily."
,,Zajisté."
Mezitím co mi Emily balila kufry jsem šla do knihovny a přečetla si něco o Anglii. Pijí tu čaj s mlékem, divná kombinace pomyslela jsem si.
.......v poledne.......
Katarina:
---------------
Čekala jsem na svojí sestřičku před kočárem. Kočí dával mé zavazadla do vozu a mezitím přišla Emily s Natali kufry.,,Katherino mám vám vyřídit že slečna Natali hned přijde byla se ještě rozloučit s lordem Adrienem."
,,Děkuji Emily."
Adrien byl chlapec který se zapletl do románku s mojí sestrou, zřejmě není nadšen že odjíždí. Bohužel si nemyslím že se vrátíme brzy proto zde zůstává i Emily.
,,Omlouvám se za zpoždění mám vám vyřídit pozdravy od lorda Adriana."
Kývla jsem na souhlas a obě už jsme s pomocí kočího nastoupily do kočáru. Naposledy jsme zamávali Emily a vyjeli jsme směr Anglie.
Z Versailles jsme mířili do obce Wissant. Kde na nás čekala loď která nás přepravyla až do Doveru, kde stojí hrad Dover do kterého míříme. Je to největší hrad Anglie, proto jsem se divila že jsem od Lorda Elijaha dostala pozvánku na jejich bál.
Natali:
-----------
Kočí zastavil před branami hradu Dover. Nečekali jsme dlouho a brány se otevřeli. Před hlavním vchodem do hradu vůz zastavil, kočí nám s Katherinou pomohl vystoupit z vozu.Že dveří vyšel pohledný muž se dívkou které mohlo být maximálně 17 let.
,,Alexandro vezmi dívkám jejich zavazadla do pokojů."
Řekl pohledný muž a svojí pozornost obrátil na nás.
Elijah:
---------
Když sem vyšel ze sídla znovu jsem viděl tu tvář kterou jsem už léta neviděl. Vipadala úplně jako Tatia. Vedle Katherine stála další dívka, byla oblečená v šatech podobným Katherine.Proto jsem usoudil že to bude někdo jí blízký a služebná to nebude. Alexandře jsem řekl ať dívkám odnese zavazadla do pokojů.
,,Dobrý den Slečno Katarino."
Usmál jsem se na Katherine, vzal její hřbet ruky a lehce jí políbil.
,,Vy budete Lord Elijah, je mi ctí Vás poznat."
Řekla sebevědomě Katherine a udělala pukrle.
,,Potěšení je na mé straně."
Otočil jsem se na druhou dívku, měla kudrnaté blonďaté vlasy, modré oči a byla o něco menší než Katherine.
ČTEŠ
fate wanted it differently |15+|
VampirosNatali Petrovova je mladší sestra Katherine Petrovove. poté co Katherine rodiče vyženou do vyhnanství přijdou i o svou mladší dceru Natali, která je po boku své sestry Katherine. Co se stane když se dívky roku 1492 ocitnou v Anglii. A poznávají nov...