Karen:
-----------
Chvíli to trvalo než přišel Klaus. Vedl s sebou jednu dívku a za ním vyšel Alexandr a táhl s sebou mladého hocha.,,Ta dívka je upírka a ten hoch je vlkodlak."
Řekl klaus a hodil s tou dívkou o zem. Udělala jsem kolem ní ohnivý kruh stejně jako kolem toho hocha.
Klaus:
----------
Došel jsem ke Karen která mi podala nějaký lektvar.,,Vypij to a můžeme začít."
Vypil jsem ten lektvar. A Karen začala s kouzlem. Zneškodnila ortoklas a já si došel pro vlkodlaka a vytrh mu srdce. Karen stále něco říkala a pak se na mě podívala.
,,Teď upír."
Došel jsem k té dívce a vyrval jí sdce.
Katarina:
---------------
Netušila jsem co se děje co je to za lidi. Klaus je vraždil holýma rukama. A Karen něco stále říkala. Tohle nebylo dobré. A ten muž u kterého jsme teď nocovali se jen usmíval.Mikael:
------------
Držel jsem Natali za kamenem a nutil jsem jí aby se dívala co je ten bastard zač. Klepala se a tekly jí slzy po tvářích, měl jsem ruku ns její puse a šeptal jí do ucha:,,Za chvíli to skončí neboj."
Řekl jsem a dal jsem jí pramen vlasů z obličeje.
Klaus:
--------
Vlkodlak a upír byli mrtví. Teď už jen stačila dvojnice. Došel jsem ke Katherine a kruh kolem ní zmizel.,,Přišel čas."
Řekl jsem a natáhl jsem k ní ruku. Ona se na mě podívala a po tvářích jí tekly slzy.
,,Můj pane, prosím smilujte se. Moje sestra-"
Nenechal jsem jí to doříct a pevně jsem jí vzal za zápěstí.
,,Děkuji, na tuhle chvíli jsem čekal několik století a co se týče tvé sestry. O ní se nemusíš bát, bude v pořádku."
Jen co jsem to dořekl objevil se předemnou Mikael.
Mikael:
------------
Niklause povídačky mě nudili. Vzal jsem proto Natali pod krkem a upíři rychlostí jsem se přemístil kousek od něho a držel jsem Natali na kolenou za vlasy.,,Opravdu si myslíš, že je v bezpečí?"
Zasmál jsem se.
Klaus:
----------
Byl tady a držel jí jak psa. Byla celá ubrečená a vyčerpaná. Díky bohu jsem neviděl jakékoliv zranění. Kývl jsem na Alexandra a on měl vzít Natali do bezpečí.Jenže když se pohl Mikael napřáhl ruku a jedním tahem mu urazil hlavu. Natali zalapala po dechu a byla k smrti vyděšená. Slyšel jsem její srdce jak bylo neuvěřitelně rychle.
,,Notak víš že si můžeš vybrat jen jedno. Tvojí sladkou Natali a nebo zrušit kouzlo Ester. Co to bude?"
Teď jsem nevěděl co dělat. Kde byl Elijah když jsem ho potřeboval. Než jsem však něco stačil říci Mikael Natali zlomil vaz.
,,Néé!"
Katharine zalapala po dechu a chtěla běžet za ní. Bohužel neměla žádnou šanci.
Mikael:
-----------
Nechal jsem její tělo spadnout na zem a usmál se.,,No a když jsme u toho....."
Vyndal jsem kapsy mého kabátu kolík z bílého dubu.
,,Pojďme ukončit tu šarádu."
ČTEŠ
fate wanted it differently |15+|
VampirNatali Petrovova je mladší sestra Katherine Petrovove. poté co Katherine rodiče vyženou do vyhnanství přijdou i o svou mladší dceru Natali, která je po boku své sestry Katherine. Co se stane když se dívky roku 1492 ocitnou v Anglii. A poznávají nov...