Oh no!

75 3 0
                                    

Stála tam Kay, která měla v ruce kameru. ,,Jak dlouho jsi tu!?,, vystřtelila jsem na ni. ,,Jenom chvíli....,, vytlemila se mi do ksichtu ,,Ptám se jak dlouho tu si!!!,, byla jsem nasraná jak prase. ,,Asi od začátku,, ,,To si ze mě děláš prdel ne?!? Twl doufám, že.....,, zbytek jsem nedořekla, protože mě strčila do pokoje, zamkla a zdrhla to pustit klukům, protože jsem slyšela jak se tlemí, ale neslyšela jsem smích Zayna. Zazvonil zvonek a kluci vypnuli ,, porno'' a běželi otevřit. ,,Dobrý den pánové, kde je May?,, řekla to moje matka!!! ,, Fuck ,, řekla jsem směrem k Michaelovi a popadla ho za vlasy a řekla mu ,, Kdybych se už nevrátila tak ti chci říct, že tě miluju,, hned co jsem popadla tašku s věcmi a vyskočila z okna tak se rozletěli dveře od pokoje a tam všichni vtrhli. Utíkala jsem co jsem mohla. Běžela jsem směrem k zátoce kde jsem si sedla na lavičku. Někdo šel směrem ke mě a já se bála. Hodně. ,, Co si to udělala May?,, řekl vyděšený Zayn. ,,Já musela,, řekla jsem a sklopila zrak. ,,Ale proč?,, naléhal na mě. ,,Nechci být ta vzorná školačka, já chci být jako vy,, vyjekla jsem skoro. ,,My? To si nepřej je to totiž ještě horší, být takový jako jsme my.,, řekl a zvedl mě. ,,Půjdeme k nám a ty mi řekneš jestli to co jsem viděl byla pravda,,. Otočil se směrem k odchodu. ,,Ok já půjdu, ale jenom když, uděláte něco jako mejdan a pozvete BTR ( big time rush ) a ostatní kapely jako jste vy ok?,, řekla jsem s povytaženým obočím. ,, Ok,, řekl a začal se smát a rozběhl se se mnou k nim domů......

My Dream DirectionerkyKde žijí příběhy. Začni objevovat