Finally at home

59 6 0
                                    

Halooo?????! zavolala jsem

Jsme tady!!!! ozvalo se z obýváku

Někoho jsem Vám přivedla!!!!!

Koho???? hned přilítli ke dveřím

Kluky z 5sos. Jste rádi??? Konečně nebudele otravovat mě, abych s Vámi byla na X-boxu....

No ježiš.... zas se toho moc nestalo ne?

No to stalo už hodně dlouho jsem si nezaskypovala s kámoškama.....

Ahoj lidi!!!!! zakřičel Mikey

Ahoj, pojdte dál!!!!! a všichni se nasunuli do obýváku k X-boxu. A já se šla nahoru prevléct...

Přišla jsem nahoru a vlezla si do svého barevného pokoje. Šla jsem směr koupelna a tam odložila skoro celý nákup. Vlezla jsem si do koupelny a tam jsem si vlezla do sprchového koutu. Osprchovala jsem se a když jsem vylezla z koupelny tak jsem zamířila do šatny pro oblečení. Vzala jsem si tu novou podprsenku od Michaela a k tomu jsem si vzala jeanové kraťasy, bílé tílko se zeleným zhuleným medvídkem, lahví piva, popelníkem s cigaretama a nápisem What a party eh?Je to vážně sranda když ho vidíte na tričku. Vyšla jsem z šatny popadla noťas a sedla jsem si na postel a najednou jsem měla teplý dech na zádech. Husí kůži jsem měla všude..... Zaklapla jsem ho, natáhla jsem ruku před sebe, zavřela jsem oči a rychlostí světla jsem se otočila a v tom jsem uslyšela vyjeknutí, když jsem otevřela oči, uviděla jsem Michaela jak se drží za nos a po ruce mu stéká kapka krve. Rychle jsem popadla kapesníčky z nočního stolku a začala jsem krev utírat.

Ježiši! co tě to popadlo?!

No když je někdo bez hnutí, bez slov na posteli a jenom dýchá....najednou přilítli do pokoje kluci...

Co se stalo? Jste v pořádku? Proč Michaelovi tače krev z nosu????????

My Dream DirectionerkyKde žijí příběhy. Začni objevovat