Co mám dělat? Jsem to ale kráva!

44 3 3
                                    

Nial mě pohladil po zádech, abych už nebrečela. Když písnička skončila, vytrhla jsem se mu a utíkala na wc, kde jsem začala brečet ještě více. Opírala jsem se o umyvadlo a otírala jsem si rozmazanou řasenku toaletním papírem. Rozběhla jsem se do kabinky a začala zvracet. Šíleně jsem se lekla, když mi někdo položil ruku na záda. Trhla jsem sebou a podívala se kdo to je. ,,Promiň, nechceš něco, co ti udělal, že jsi utekla? Zeptal se mě Liam. Spadla jsem na zem jako hruška a koukala jsem na něj jako malé zmoklé štěně. ,,Awww". Řekl Zayn, který přišel po Liamových otázkách. Pomohli mi mě zvednout a dobelhat se k umyvadlu, abych si mohla vypláchnout pusu a trochu se zkulturnit. ,,Teď je čas, aby jsi mi odpověděla". Řekl Liam. ,, To je dobrý, ne díky a utekla jsem, protože jsem byla zmatená". Jen kývl. ,, Nial tam totiž skoro brečel". Pošlete ho sem prosím, ale nic mu neříkejte". Dořekla jsem a oni se rozešli zpět.
(Nial pow)
Tak tam tak sedím u stolu s Harrym a Louisem a hazíme do sebe jsednu sklenku za druhou, jako máme dost často ve zvyku. Najednou přijdou kluci a ukazují na záchody. Já jen kroutim hlavou, že tam nejdu, že mi něco udělá nebo tak, ale oni si nedají pokoj a tak mě zvednou ze židle a dotáhnou mě tam. Otevřou dveře a šoupnou mě na záchody. Pak mi ještě podrželi dveře, abych nemohl zdrhnout. ,,Fakt skvělý". Řekl jsem si pro sebe. Najednou z kabinky vyšla ona. Zamračil jsem se na ni a ona se pousmála. Došla ke mě a vzala mě za tričko a dotáhla mě naproti a opřela mě zády o další zeď. Začala mě líbat. Já byl v tranzu a nemohl se hýbat, když se na mě podívala, jakto, že nic nedělám, tak jsem se z tranzu dostal a začal jsem ji osahávat všude kde to šlo a při tom jsem ji líbal. Ona jen vzdychala. Najednou byla ona, která byla nalepená na zdi. Využil jsem příležitosti a sundal ji tričko a sobě též. (Pusťte si písničku Adele-Skyfall)  Třemi prsty jsem ji rozepl podprsenku a jako nadržený se ji přistál na bradavky, s každou jsem něco dělal, jednu jsem provokoval jazykem a druhou jsem mačkal prsty. Zvedl jsem pohled, abych se podíval co dělá. Měla zkousnutý ret. Jednou rukou jsem tedy dojel až k lemu jejích legín. Jen zaklonila hlavu. Jen jsem se pousmál. Pokoušel jsem se co nejpomalejší tahy. Viděl jsem jak jí to ničí.
(MAY POW)
,,Twl!Twl! Co to děláš!?" Křičel můj vnitřní hlas. Nevěděla jsem co to se mnou dělá, jediná věc, kterou ksem věděla bylo, že ty pomalé tahy, mě přivedou k šílenství. Ihned jsem se toho chopila a stáhla z nás všechny věci. Podívala jsem se na Niala prosebným pohledem, ať ho do mě foukne tím nejlepším způsobem, který zná. Foukl ho tam rychle a nemilosrdně. Takže jsem měla jasno, že nikdy nikde nebudu vyprávět o svém poprvé. Jediné co vám sdělím je, že to bolelo. Hodně. Myslela jsem si, že to nemůže být horší, ale myšlenka se stala skutečností. Mezitím co jsem si to rozdávala s Nialem, přišli do klubu i sosáci. Samosebou Mikey šel rovnou na wc. Hned jak to uviděl, rozběhl se pryč s rudýma očima. ,,Ne!!!!" Stačila jsem zavolat nazpět, ale pochybuju, že mě slyšel. Nwm jestli sním či bdím, ale tohle do pořádku nedám.

My Dream DirectionerkyKde žijí příběhy. Začni objevovat