Fire!!!!

27 3 0
                                    

Když jsem vyšla z nemocnice, uviděla jsem plakát. Přistoupila jsem k němu a začala číst.

Ahoj lidi! Nebaví Vás už sedět u počítače? Říkáte si, že by to chtělo změnu? Přidejte se k nám a můžete být venku se skvělou partou a soutěžit s nimi na závodech!

Poodstoupila jsem a šla domů. Když jsem došla před vchod, vyndala jsem klíče a odemkla. Rychle ke mě přiběhl můj miláček Olaf. ,,Ahoj, Olafe." pozdravila jsem ho a čapla mého roztomilého francouzského buldočka. Ihned me začal olizovat pravou tvář. Vyzula jsem se z conversek a odcupitala jsem i s Olafem u nohou do svého pokoje. Pustila jsem si telku. Promítla jsem si všechny televizní kanály a z toho usoudila, že nic nedávají. Tak jsem ji zase vypla. Zalezla jsem do postele, ale těsně před tím jsem popadla mobil se sluchátky. Strčila jsem si je do uší a zapla mojí oblíbenou písničku Joey Graceffa - Don't wait. Když skončila, začala jsem usínat. Bohužel olafovo kňučení mi nedalo spát, takže jsem neochotně otevřela oči. Olaf seděl a koukal. Tak jsem se tedy zvedla a šla do kuchyně, dát mu jídlo. Když už jsem mu misku položila na zem, kručelo mi v břiše, tak jsem si vzala jablko a šla do naší velké vany. Napustila jsem si plnou vanu teplé vody s pěnou a barevnou solí do koupele. Ponořila jsem se až po bradu a začala přemýšlet. Když jsem na okraji vany uviděla ziletku, vzpomněla jsem jsi jaké hnusné věci jsem si dělala. Nakonec jsem ji vzala a Yetim nebyly ani stopy. Když jsem tak pozorovala své ruce, napadlo mě co když se pokusím aspoň jedno znaménko slabosti a srachu udělat. Tenhle nápad jsem přemýšlela hodně dlouho a pak mi to nadalo a udělala jsem si jich 5. ,, Au." Zaklela jsem bolestí. Podívala jsem se na tu pomalu stékajicí krev na mém předloktí. ,,Co kdybych si jich udělala víc." Napadlo mě. Jen jsem nad tím mávla rukou a udělala jich tedy několik i na druhé ruce. Když krev dotekla, vypustila jsem vanu a umyla ji. Vylezla jsem z koupelny a učestala jsem si své dlouhé černé vlasy na vyšší patku a převlékla se do krátkých černých šatů. Všechny mé rány byly vidět. Mě to bylo fuk. Vzala jsem si své černé vansky a černou kabelku přes rameno, do které se mi vešli jen peněženka, mobil a klíče. Přezula jsem se a vyrazila do večerního Sydney. ,, Nádhera ." Pomyslela jsem si když jsem viděla ty světla a zář kolem. Prošla jsem celou naší ulici a v tom mě napadlo, že bych mohla jít do baru. Tak jsem tedy šla. Těsně před barem jsem narazila na (teď už rozpadlou skupinu) 1D. Jen jsem na ně kývla na pozdrav a šla dovnitř. ,, Dobrej, prosím tajemství barmana. Díky." Řekla jsem rychle. On jen přikyvoval a já se posadila na židli. Když mi donesl moji objednávku, přišli kluci a já to před nimi do sebe rychle kopla. Když mě uviděli, tak si ihned posadili prdele kolem mě. ,, Tak co jsi si dala!" Křikl na mě Harry, abych ho slyšela přes tu hlasitou hudbu. Ukázala jsem na barmana a on pochopil, že myslím barmanovo tajemství. Přikývl a pak se začal horlivě bavit o něčem co se jmenuje Láska nebeská. Harry do tohoto tématu byl, neobvykle zapálený. Ani jsem je moc neposlouchala a věnovala jsem pozornost lidem na parketu. Vlnili se tam do rytmu písničky, jako žížaly. Nějak jsem dostala odvahu a vstala, kluci se po mě ohledli, ale já stále pokračovala v chůzi na parket. Různá světla se tam kmitala a někdy na mě svítila modrá a někdy červená. A takto to vystřídalo několik barev i odstínů. Když začala hrát písnička od Calvina Harrise-How deep is your love, začala jsem se taky vlnit do rytmu s ostatními. Asi před půlkou písničky vstal Harry a přišel ke mě. Omotal jeho potetované ruce okolo mého těla a já trochu stuhla, ale přes jeho opilost to nepoznal. Motal se a kroutil boky okolo mého zadku a přitom mi hladil boky. Když chtěl, kroutil zadkem na pravou a pak levou stranu a přitom šel do dřepu a zase nahoru. Byly to zvláštní pohyby, protože jsem se mu vždy otřela o rozkrok. Jen zavrněl. Nial náš ,,vášnivý tanec" upřeně sledoval, asi mu to bylo líto, že nikoho nemá. No jo vlk samotář. Když nás sledoval takovou dobrou půl hoďky, tak se to nedalo přehlédnout. Vzala jsem Harryho za ruku a šla ke stolu, kde seděl zbytek party a zakřičela jsem z plných plic ,,To tu hodláte sedět jako pecky a jen chlastat!?" Vyděšeně na me koukali a natotata si stoupli a přidali se, ale ještě před tím jsem jim svěřila Harryho a popadla Naila. Myslím, že tohle bylo předem vymyšlené, protože hned co jsem s ním došla na parket, začala hrát pomalá písnička od P!nk-Perfect. Nail se na mě podival, potom roztáhl ruce a vtáhl mě do objetí. Ruce jsem mu spojila za krkem a on mě za zády, ale nakonec je přemístil nad mojí zadnici. Pohupovali jsme se a já nevěděla co to se mnou je, ale začaly mi padat slzy. Sjížděli mi po tvářích a kouleli a draly se z očí ven. Ne, že bych vzlykala, ale trochu jsem se chvěla. Nevěděla jsem co si o tom všem mám myslet. Nevěděla jsem koho miluju, kdo je můj kámoš, kdo rodina a kdo kamarád s výjimkou či co. Teď zrovna jsem měla vygumováno, stejně jako po celou dobu té nehody. Něco se vratilo, něco přibylo a něco zmizelo.

My Dream DirectionerkyKde žijí příběhy. Začni objevovat