Ráno jsem se probudila ve své posteli a ve svém pokoji. Což bylo divné. Knock knock. Slyšela jsem klepání na dveře. Šla jsem tedy otevřít. ,,Ahoj. Neruším?,, zeptal se mě Luke a Calum zároveň. ,,Nn. Pročpak?,, zeptala jsem se, ale odpovědi jsem se nedočkala, protože z mého mobilu začala hrát písnička od OMFG - Hello. Přijmula jsem tedy hovor, ale než jsem ho stihla přiložit k uchu, tak mi ho Cal vytrhl z ruky. Luke tam začal napodobovat holčičí stény a mě začalo docházet o co jim jde. Ahoj May. ozvalo se z mobilu. ,, Ahoj Michaeli, ale May má zrovna něco na práci,, řekl a předal mobil Lukeovi. Ten začal do mobilu vzdychat moje jméno a já se tak nasrala, že jsem vyběhla ven a utíkala tak daleko, že jsem se sama ztratila. Došla jsem k lesu. Byl tmavý. Najednou jsem viděla Michaela a běžela k němu, ale on se otočil. ,, Michaeli? Ty těm buznám věříš?,, zeptala jsem se se strachem v hlase. ,, Nwm, asi jo,, řekl a mě to podrazilo kolena a spadla jsem na zem. Michael se ihned otočil a začal mě sbírat a já nemohla popadnout dech, protože jim věřil. ,,Klid May. Vím, že by jsi to neudělala. A s těma buznama si to vyřídím. Pořádně mě nasrali.,, dořekl a podíval se na mě omluvným pohledem. ,, V poho, ale příště mi věř, protože určitě víš jak jsou debilní.,, Obejmul mě a šli jsme jim rozbít držku. Nwm čím to bylo, ale nikde jsem neviděla Ashe. ,,Ashi!?,, zakřičela jsem do prostoru baráku. Najednou se mi objevil šátek přes oči a já nevěděla kdo to je, ale ten někdo mě někam táhl. To nejhorší bylo, že na mém zápěstí byl pořádně utáknutý provaz, abych si nemohla sundat šátek. Vzal mě a odtáhl do nějaké místnosti. Tu místnost jsem nepoznala podle čichu ani podle hmatu. Když jsem hmatala po pokoji, tak jsem narazila do něčeho tvrdého, které se pod mým nárazem trochu zachvělo a tlumeně zasmálo. Slyšela jsem jak zvakly dveře a vydala jsem se tím směrem, ale něco mě zastavilo a poslalo na druhou stranu. takhle jsem tam chodila asi 10min. Když jsem zase do něčeho narazila, začala jsem to ochmatávat ramenem. Najednou to,,něco,, začalo vzdychat. Já se teda otočila a opartně se otřela zadkem o to co před chvílí zavzdychalo. zavzdychalo to znovu. Sedla jsem si na něco co vypadalo po hmatu jako postel (bylo to měkké s polštářem). Když jsem se posadila, tak jsem uslyšela cvaknutí. Asi železa nebo něčeho takového. Následně jsem na svém zápěstí ucítila ledová a železná pouta, které mě připoutaly k posteli. nepohla jsem se hýbat. Cítila jsem na sobě 8 rukou. Takže jsem věděla, že jsou tu všichni kluci z baráku. Začali mě svlýkat, ale já se bránila i když jsem moc nemohla. Podle hlasu jdem poznala Mikeyho jak se směje. Už jsem se nadechla, že něso řeknu, ale jeden mi svou nevymáchanou držkou zakryl pusu. Líbal mě tak dlouho, že mě ostatní stihli svléhnout pouze do kalhotek a podprsenky. Pak si mě určitě dlouho prohlíželi. Hýbla jsem zadkem aby si všimli, že jsem při vědomí. Někdo mi nacpal jazyk do pusy. Zase. Někdo přes podprsenky zkušený mi ji rozepl, aniž bych to čekala a začal si s nimi hrát tak, že jsem nebyla schopná slova.Někdo mi dal své nenechavé ručičky a strčil mi je do kalhotek. A někdo zkoumal pusou MOJE tělo. Obávám se, že to blbě dopadne, protože jestli nezabere antikoncepce po takovém velkém orgasmu a po velkém návalu spermií mě asi zebije nejen moje rtodina, ale i oni. Nééé, že by dítě nebylo fajn, ale zatím ho nechci.
Pápá. Líbí?
ČTEŠ
My Dream Directionerky
AcakAHOJ LIDI! VÍTEJTE V MÉ PRVNÍ KNIZE S ONE DIRECTION. VÍM, TEĎ SE TAM MOC NEUKAZOVALI A SPÍŠE TAM BYLI 5SOS, ALE SLIBUJI VÁM, ŽE SE K NÍM VRÁTÍM.