4.BÖLÜM🍒:Festivalin 1.günü

81 12 3
                                    

Selam 4.bölümüde yayınlıyorumm.

Yıldıza bassanız mı ?Uzatmıcam . . İyi okumalar...

-------------–---------------------------

'Jiminie kalk hadi ' 'tamam' diyip diğer tarafa döndüm.'Kime diyorum' 'öfff tamam be 'diyip gözlerimi açtım.

Halam bana tepeden bakıyordu .

'Günaydın paşam '

'Günaydın hala,hyungum kalktı mı?'

'Evet kahvaltı yapıp Iseullara gidicez'

Yatakta oturur poziyona geldim .

'O kim hala?'

'Jungkook var ya onun annesi'

'Anladım'ddiyip kafa salladım .Bir dakika Biz şimdi Jungkooklara mi gidicez .

'Hadi kalk kahvaltı yapalım sonra gideriz.' gülerek dedi.Kahvaltıyı yaptık ve üstümü değiştirmek için odama girdim.

Ne giyicektim şimdi.Güzel giyinmem gerekiyor .Neden güzel giyincekmişim ?Ufff eşyalarıma göz gezdirdim.Beyaz pantolon ve beyaz gömlek onunda üstüne beyaz bir kazak giydim.

Saçımı öne doğru taradım.Küpe mi takım.Biraz makyaj yapsam noğlurdu ki?Makyajımı da yaptıktan sonra son kez aynadan kendime baktım.Güzel olmuştum .Halamların yanına gittim.

(Telefona ekmek banmak )

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Telefona ekmek banmak )

Halam 'Oooo Jiminie ,çok güzel olmuşsun ,kim için?'

'Saçmalama hala kim için olcak'

Hyungum içerden geldi.Onunda benden aşağı kalır yanı yoktu.

'Sizde bi haller var alt tarafı Iseullara gidiyoruz ,ne bu hazırlık ?'

'Aman hala boşver hadi gidelim '

'Tamam hadi ayakkabılarınızı giyin bende sepeti alıp geliyorum ' dedi ve mutfağa gitti.

'Hyung ben telefonumu alıp hemen geliyorum.'diyerek odama gittim.Telefonumu aldım .Ve habi hyunga mesaj attım.

.............. Hobi Hyung................

               Hyung nerdesin?

Hobi Hyung:Jungkooklardayım Jiminie

              Bizde biradan çıkıcaz

Hobi Hyung:Tamam Jiminie bekliyorum

              Hyung bişey sorucam
                 Jungkook orada mı?

Hobi hyung :Bize laf edene bak .Sen gel ben sana göstercem Jungkook u .Ve evet burda

       Tamam hyung görüşürüz

TOWN LOVE/Jikook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin