Selam finale bir bölüm kaldı. (Heyecanlıyım)
Görüşürüz 🌼
.
.
.
İyi okumalar ⭐-
Kutunun içindeki şeyi merak ediyordum. Ne olabilirdi? Şuan araba ile eve gidiyorduk. Araba eve yaklaştığı her an daha çok heyecanlanıyorumdum. Araba yavaşladığında gözlerimi yoldan çektim ve önüme döndüm. Namjoon hyung arabayı park ediyordu.
Araba durunca kapıyı açıp arabadan çıktım. Koşarak İçeri girdim. Evin içinden bahçe sandalyelerini aldım. Dışarı çıkarttm ve yerleştirdim.
Hepimiz masaya oturduğumuzda hyungum konuştu.
'Açalım mı?'
'hazırsak açalım'
Başımızla onayladığımızda hyungumun elleri üstünde çiçek oymalı kutuya gitti. Önüne çekti. Kutunun üstündeki çevirme kısmını döndürdü. Ve kapağı açtı.
Oturduğum yerden ne olduğunu göremiyordum. Hyungum Kutunun kapağını yavaşça geriye doğru bıraktı. Şimdi Kutunun içini görebiliyordum. Ama tek gördüğüm şey bir kolye ve rulo şeklindeki kağıt.
Hyungum elini kutuya doğru yavaşça uzattı. Kolyeyi yavaşça yukarı kaldırdı ve ucundaki kalp şeklindeki yeri diğer eliyle kavradı. Bu kolye diğer kağıtta gördüğümüz kolyenin aynısıydı.
Kolyenin zinciri gümüş renkteydi. Ucunda mor taştan yapılmış bir kalp vardı.
Hyungum kolyeyi inceliyordu. Değerli Birşey miydi acaba?
Kolyeyi sonunda kenara bıraktığında eli kutudaki ikinci ve son şey olan kağıda gitti. Üstündeki ince ipi yavaşça döndürdü. Ve çıkartıp masanın üstüne bıraktı . Rulo şeklindeki kağıdı nazikçe elleriyle açtı ve masanın üstüne koydu.
Şaşırmıştım. Çünkü bunu beklemiyordum içinden hazine haritasası. Mektup ve başka şeyler çıkmasını beklerken çıkan şey bir kadının elle çizilmiş resmiydi.
Çizim çok gerçekçiydi. Çizen kişinin yetenekli olduğundan hiçbir şüpe yoktu. Resmi incelemeye başladığımızda bir sürü detay olduğunu gördüm. Kadının dalgalı saçları bir kurdale ile üsten bağlanmış ve fiyonk yapılmıştı ve omzuna kadar geliyordu. Üstünde boynunu açık bırakan tül bir kıyafet vardı.
Kadının boynunda ise o kolye, kafam iyice karışmıştı. Bunun anlamı neydi? Namjoon hyung
'Bu kadar olamaz şu kolyeyi ver'
Hyungum yavaşça kolyeyi Namjoon hyung uzattı.
Hyung kolyeyi biraz inceledikten sonra'Bu tarz bir kolye annemde de vardı'
Yavaşça yan döndürdü ve kolyeyi ikiye ayırdı
O kolyeyi ikiye mi ayırdı?
Hyungum
'KIRDIN MI?''Sakin ol Jin kenarına açma kısmı varmış bundan annemde de vardı dedim ya'
Derin bir oh çektikten sonra yerlerimize geri oturduk. Namjoon hyung kolyeyi tamamen açtıktan sonra içinden bir kağıt düştü.
Eline aldı ve Katlı kağıdı narince açmaya başladı. Tamamen hasar vermeden açınca. Anlamsızca kağıda baktı ve masanın üstüne koydu.
Kafamı eğip direk kağıda baktım ve yine Yunanca yazılar vardı ama bu sefer çoktular. Sanırım bir Mektupdu bu. Jin hyung
'Bu bir mektup ve sanırım aşk mektubu'
' NEE ?'
Hepimiz bir anda bağırdık ne yani iki saat bulmak için uğraştığımız şey aşk mektubu muydu? Acaba kimden kime..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TOWN LOVE/Jikook
FanfictionBir kasaba hayal edin. Herkes herkesi tanır ve sever. Halası yüzünden zorla bu köydeki festivale getirilen Jimin hayal bile edemezdi bu kadar macera içinde olucağını ve hayatının aşkını bulucağını... JİKOOK Seme:Jungkook Uke :Jimin Yan ship ; Taej...