Selammm
Yıldıza basın ⭐
.
.
.
İyi okumalar...🐰🐥🐰🐥🐰🐥🐰🐥🐰🐥🐰
Cidden giydiğim şeyin güzelliğinde kalmıştım hafif kovboy temalı olucak bu gün beni heyecanlandırıyordu. Akşam söz vermiştik bugün bayılana kadar içicektik.
Hyungumla hazırlanmıştık saat 7 ydi ve hava kararnaya başlamıştı. (mv deki halleri hepsinin)
Hyungumla kasabanın merkezine doğru gittik. Daha diğerleri gelmemişti.
Hyungumla beraber sohbet ederken arkamdan biri sarıldı. Döndüğümde hobi hyungu gördüm.
'ya hyung korktum'
'Bişey olmaz Jiminie'
Namjoon
'dans etmeyi düşünüyor musunuz''Dans mı edilecek?'
'yani onun gibi bişey müzik açılacak istiyen dans edebilir.'
Jin hyung
'Jimin dan eder, deme.'Ben ne alaka başka kimse yok mu.
'Neden ben hyung'
'Bebmi dans akademisini bitirdim'
'ne yani dans akademisi bitirdim diye dans mı etmem lazım'
'evet'
Tae
'sen dans akademisi mi bitirdin''Evet de niye bu kadar şaşırdınız'
'Ne bilelim tahmin etmezdik'
Hye-Jin
'Jiminie dans edersin deme''Bilmem etmeli miyim?'
Hepsi
'evet'Gülerek tamam dedim ve yarım saat sonra herkes gelmeye başladı.
Yemek yememiz bitti ve insanlar dans etmeye başladı. Bizde onların yanına gittik. Cidden eğlenceliydi.
Bi süre sonra slow şarkı çalmaya başladı. Ben Jin hyunga dans teklif ettim. Oda seve seve kabul etti. Beraber dans ediyorduk ki tae yanımıza geldi
'Prens Jimin eşini alabilir miyim?'Hyunguma baktım
'Siz nasıl istiyorsanız öyle olsun prensim'
Hyungumu taeye gülürek verdim ve masaya geri döndüm.
Şuan en sevdiğim şarkı çalıyordu. Bi süre sonra jungkook yanıma geldi. Önümde eğildi.
'Bana bu dansı lütfeder misinin?'
'ederim' dedim ve gülerek elini tuttum.
Gece yıldızların altında dans etmek ne kadar huzurluymuş. Jungkookun elleri belimde benimkide omuzlarındaydı. Beraber konuşarak dans ediyorduk. Sonra Hye Jin geldi ellerimi aldı Jungkookun boynuna koydu. Jungkookun ellerini sıklaştırdı. Şuan neredeyse aramızda hiç mesafe yoktu. Hye Jin hiçbir şey olmamış gibi gitti.
Ben şaşkına Jungkook a bakarken o gülümsedi ve kafasını boynuma gömdü. Şuan sakin kalmalıydı değil mi sakinim sakin. Bi süre sonra dayanamadım bende kafamı ona yasladım. Öyle ne kadar kaldığımızı bilmiyordum ama Chanyoel bize seslenmeseydi ömür boyu kalabilirdim.
'Jiminie hadi gelin'
Kafamı jungkook tan çektiğimde bir oflama sesi duydum ona gülerek baktım.
'hadi yanlarına gidelim'
Şuan yüzünde dokunsam ağlıcak gibi Bi hal vardı. Kolundan tuttum ve masaya doğru sürükledim.
Herkes evlere dağılmıştı üstümüze rahat birşeyler giyip buluşacaktık. Üstüme çok büyük bir sweat altımda eşofman giydim. Hyungumda bu tarz giyinmişti. Bi süre bekledikten sonra telefonuma mesaj geldi.
............... Kookie <3...............
Kookie<3:Jimin hadi çıkın geldik biz.
Tamam kook
.........................……......................
Telefonumu kapatıp
'hyung hadi çıkalım gelmişler'
Ayakkabıkarımızı giydik ve bahçeden çıktık bu sefer arabayla gelmişler.
Jungkookun yanında Tae vardı. Yanlarına gittik.
Ben
'hava soğukmuş''üşüdün mü?'
'hayır ama daha sıcak beklerdim'
'hadi arabaya geçin'
Tae şoför koltuğuna oturdu jungkook yanına geçiyordu ki hyungun öksürdü. Jungkook ona baktı hyungun kafasıyla arka koltuğu gösteriyordu. Jungkook arkaya geçti. Hyungumda hemen ön koltuğa oturdu.
Bende gülerek jungkook un yanına oturdum. Bi süre sonra hep gittiğimiz yere gittik. Herkes oradaydı. Oturmadan önce Örtü serdik.
Daha yeni yeni içmeye başladık ki. Tae
'Size bişey söylememiz lazım'
Endişeli bir sesle
'noldu, bişey mi var?'Tae Jin hyungun elini tuttu ve
'Biz sevgiliyiz.'Ne niye bana söylemediler. Hyungumun omzuna vurdum.
'ben neyim ya bana niye söylemedin'
'Jiminie bana laf eteğine bak bi siz sapsınız'
Herkes gülüyordu ne var sapım diye. Gaza geldim Bi anda
'yo sap değilim'
Hepsinin gözleri açılmış
'NE, KİM O?'
Eeeeee ne dicektim jungkook a baktım üzgün bir şekilde yere bakıyordu. Yanına gittim. Çenesini tuttum dudağına yapıştım. Geri çekildim herkes biz bakıyordu.
'Sevgilimle tanışın'
Jungkook da dahil hepsi şok içindeydiler.
🐥🐰🐥🐰🐥🐰🐥🐰🐥🐰🐥
.
.
.Hhehehehhe pislik yaptım.
Romantizmden anlamam sevmemde eheh.Artık bişeyler (macera gibi) şeyler başlasın değil mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TOWN LOVE/Jikook
FanfictionBir kasaba hayal edin. Herkes herkesi tanır ve sever. Halası yüzünden zorla bu köydeki festivale getirilen Jimin hayal bile edemezdi bu kadar macera içinde olucağını ve hayatının aşkını bulucağını... JİKOOK Seme:Jungkook Uke :Jimin Yan ship ; Taej...