Selam
👉🏻⭐👈🏻
.
.
.
İyi okumalar...🐥🐰🐥🐰🐥🐰🐥🐰🐥🐰🐥🐰🐥🐰🐥🐰🐥🐰🐥🐰🐥🐰🐥🐰🐥🐰🐥🐰🐥🐰🐥🐰🐥🐰🐥🐰🐥🐰🐥🐰🐥🐰🐥🐰🐥🐰🐥🐰🐥🐰🐥🐰🐥🐰🐥🐰🐥🐰🐥🐰🐥🐰🐥🐰🐥🐰🐥🐰🐥🐰🐥🐰🐥🐰🐥🐰🐥🐰🐥🐰🐥🐰🐥🐰🐥🐰🐥🐰
Anlaşmamıza göre şelaleye gidicektik bu yüzden altıma şort üstümede düz tişört giydim. Yanıma çanta aldım. İçinde su ilk yardım çantası ve hyungumun takımları vardı. Telefonumu arka cebime koydum ve ayakkabılarımı giymek için kapının önüne çıktım. Hyungum halamdan izin alıyordu.
Hemen yanına yetiştim. Halama el sallayıp evden çıktık. Hoseok hyung ların evinde buluşacaktık. Yolda giderken Hyungumla tartışıyorduk.
'Hyung Yunanca kolay mı? öğrenmek istiyorum.'
'Bence hiç kalkışma Jiminie öğrenene kadar canım çıktı'
Güldük ve yürümeye devam ettik. Hobi hyunglara gittiğimizde Namjoon hyunglar dışında herkes vardı.
Canım birileriyle uğraşmak istiyordu. Hedef seçildi. Jungkookun yanına damladım.
'Nasılsınız?'
'Jiminie hoşgeldin'
'Hoş buldum hyung'
Sohbet etmeye başladık. Jungkookun yandan yandan bana baktığını anlayabiliyordum. Birazcık yaramazlık yapsam bişey olmaz değil mi?
boynumu ve omuzumu ovmaya başlamıştım.Arada yüzümü buruşturup acıyormuş gibi yapıyordum jungkook bana dönüp
'Jiminie boynun mu ağrıyor?'
kaşlarını çatmıştı.
'Evet fazlasıyla galiba omzum tutulmuş.'
ciddi bir şekilde
'Çantayı ver '
İkiletmeden çantayı verdim.Arkama geçti ve masaj yapmaya başladı.Ah cidden bu çocuk beni öldürmek mi istiyordu.
'Kook ne yapıyorsun?'
kulağıma eğilip
'Şşş Jimin keyfini çıkar.'
Şuan eğer hyungların yanında olmasak üstüne atlayabilirdim .İlgili davranması hoşuma gitmişti .Zaten kimin hoşuna gitmezdiki ilgi.
yarım saatin sonunda Namjoon hyunglarda gelmişti.Şuan ağaçlık bir yerde yürüyorduk.
'Hyung tam olarak şelale nerde ?'
'Tepeye doğru ormanlık alana ,çok güzel bir yer .'
'oww çok merak ettim daha ne kadar kaldı?'
'Şansına küs daha çok var.'
surat asıp önüme döndüm .Merak ediyordum .Merak insanı yiyip bitiren bir duygu.
Ne kadar yürüdüğümüzü bilmiyorum ama her adımda su sesine yaklaşıyorduk.Acaba nasıl bir yerdi?En önemlisi aradığımızı bulabilir miydik?
Sonunda suyu gördüğümde koşarak yanına ilerledim.Tam olarak şrlalenin önüne geldiğimde gözlerimi sudan çekememiştim. Su çok berraktı, şelale çok yüksek değildi ama 6 metre vardı. Çok güzeldi. Tanımlayamıyordum.
Direk eğilip eşimi suya daldırdım.'Keşke daha önce gelsey-
mişiz,burası çok güzel'Hyunguma katıldım.
'Daha sonra tekrar geliriz.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TOWN LOVE/Jikook
FanfictionBir kasaba hayal edin. Herkes herkesi tanır ve sever. Halası yüzünden zorla bu köydeki festivale getirilen Jimin hayal bile edemezdi bu kadar macera içinde olucağını ve hayatının aşkını bulucağını... JİKOOK Seme:Jungkook Uke :Jimin Yan ship ; Taej...