.
.
Dicek birşey yok (ノ^_^)ノ
.
.
.
İyi okumalar...🐥🐰🐥🐰🐥🐰🐥🐰🐥🐰🐥
Gözlerimi açtığımda başım çok ağrıyordu. Etrafıma baktığımda hala aynı yerdeydik. Hepimiz uyuya kalmış demekki. Ayağa kalktım Jungkook uyandırmaya başladım.
'Kook Kook Kook kalksana'
Yavaş yavaş kalkmaya başladı.
'efendim Jiminie'
'Kook uyuya kalmışız baksana'
Kalktı ve benim gibi hyunglara baktı.
'Hadi onları kaldıralım burayı toplayıp gidelim'
'tamam Jiminie'
5 dakika içinde herkesi kaldırdık şuan oturuyorduk.
Jin hyung
'Dün ile ilgili birşey hatırlıyonuz mu?'Hepimiz düşünmeye başladık
Hye Jin
'Ben en son taenin sizin sevgili olduğunuzu açıkladığını hatırlıyorum'Namjoon-Chanyeol
'bende'Baekhyun
'Bi saniye, ben yanlış hatırlamıyorsam Jimin jungkook u öpmüştü'Ben
'Ne saçmalama bne öyle bişey yapmamışımdır'Hobi hyung
'Evet bende hatırlıyorum öpmüştün'Düşünmeye başladım cidden öptüm mü. Nasıl öptüm ki neden yani?
Jungkook un gözleri açıldı.
'evet hatırlıyorum' bana döndü.'Jimin sen beni öptün' gülüyordu ne yani hoşuna mı gitmişti.
'Neyse konuyu kapatın' dedim sinirle. Niye hatırlamıyorum.
Yerleri topluyorduk. Abur cubur paketleri. Soju şişeleri
Cidden nasıl bu hale getirdik burayı.Yoongi
'Ben bişey buldum' biz döndü ve elinde bir şişe gösterdi.Jin hyung
'Şişe işte at çöpe' önüne döndü.Yoongi
'İçinde bişey var' kapağını açtı ve içinden bir kağıt çıkardı eski bir kağıttı.Hobi hyung kağıdı eline aldı.
Ve rulo şeklinde olan kağıdı açtı. 'bu hazine haritası gibi bişey'Chanyeol
'Ya saçmalama hobi'Ben
'Hobi hyung kağıdı Jin hyunga versene o tarih bölümü okudu bunlar hakkında az çok bilgisi var'Jin hyung kafasını salladı. Hobi hyung kağıdı uzattı. Jin hyung kağıda dikkatli bir şekilde bakıyordu.
'Üstünde eskiden kullanılan yunan yazıları var.'
'okuya bilir misin'
'Şuan hayır yanımda sözlüğün yok'
'Sözlüğü nerden bulabiliriz'
'Heryerden bulamassınız tarih öğrencilerine özel olarak verilir'
'Şimdi Napıcaz?'
'Bu durumda eve gitmek zorunda mıyız?'
'Aslında gitsek iyi olur hem kıyafetim kalmadı'
'Mantıklı hem sözlüğü alırız hemde kıyafet alırız'
'cidden bununla uğraşıcak mısınız?'
'Evet hani önemli Birşey olabilir.'
'Yani şehire gidicez'
'Evet'
'Ay çok heyecanlandım'
Hye Jinin dediği şeyle hepimiz güldük. Eşyaları topladık ve evlere dağıldık. Hepimiz hazırlandıktan sonra kahvaltı yapıcaz diye anlaştık.
Banyomu yapmıştım. Ben hazırlanırken hyungum girdi. Sonuç olarak kahvaltı yapıyorduk.
'Şimdi kim kim gidicez '
Namjoon hyung
'Size tae ve jungkook eşlik etsin hem jungkookun okuluna uğraması lazım deme''evet, final sınavlarında kaç puan almışım ona bakıcam'
'Final sınavı çok önce olmadı mı?'
'Bizim okulun sınavı bu gızıklar son anda bile sınav yapıyorlar'
Dediği şeye gülmüştük. Kahvaltıyı bitirdikten sonra harita hakkında konuştuk ve pazartesi şehire gitmeye karar verdik.
Bugün cumartesiydi yarın ise halamın ısrarı üzerine el işlerinde yardım edicektik.
Akşam oldu ve yine herkes evlere dağıldı...
Ertesi gün....
Şuan halamlarla beraber yün bişey örüyordum. Halamın dediğine göre sadece düz gitsem sorun yokmuş zaten ben bitirene kadar akşam olur. Dediklerine göre biri hamileymiş onunun çocuğuna bişeyler hazırlıyorlarmış.
Akşam olmuştu ve benimde pestilim çıkmıştı. Niye hazır almıyorlar ki . Bu cidden işkence. Kendimi yatağa attım ve yarın eve gideceğimi ve annemi göreceğim düşüncesiyle uykuya daldım...
🐥🐰🐥🐰🐥🐰🐥🐰🐥🐰🐥
.
.
.
.1 günde 2 bölüm hhehehhe cidden iyiyim. Macera başladı. Merak ediyor musunuz?. Neyse
Yıldıza basın⭐
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TOWN LOVE/Jikook
FanfictionBir kasaba hayal edin. Herkes herkesi tanır ve sever. Halası yüzünden zorla bu köydeki festivale getirilen Jimin hayal bile edemezdi bu kadar macera içinde olucağını ve hayatının aşkını bulucağını... JİKOOK Seme:Jungkook Uke :Jimin Yan ship ; Taej...