3.bölümü salıyorum.
Hatalarım varsa özür dilerim...
.
ŞU YILDIZ SİMGESİ VAR YA ONA BASIN 💖
.
.
.
İyi okumalar...Halamın sesiyle uyandım.Telefondan saate baktım saat 11.46'tıydı .
Yatakta oturur pozisyona geldim.Gözlerimi ovuşturduktan sonra .Halamın yanına gittim.Jin hyung ve halamın kahvaltı hazırladığını gördüm .
'Günaydınn'dedim
sevecen ve yüksek sesle .'Ooo paşam sonunda uyanabildiniz.'dedi gülerek halam.Hyugum 'sanada günaydın'diye cevap verdi.Halam 'çocuklar bekleyin misafirlerimiz gelicek ' 'Kim ?' dedi hyungum .'Yoon ve Eun 'u çağırdım '
bir yandanda krebi çevirmeye çalışıyordu .Halam'çocuklar yardım edinde malzemeleri arka bahçeye çıkaralım,orda yiyelim ' 'Tamam Cho teyze 'hyungum cevap verdi .Tek tek eşyaları bahçeye taşıdık sofrayı hazırladığımıza göre
bekleyebiliriz,sandalyeye oturdum .Hyungum ve halam bana bakıyordu 'Noldu?' diye sordum .Hyungum 'Jimin üstünü değiştirmeyi düşünüyor musun ?' üstüme baktım civcivli pijamamla duruyordum .
Arkadan kapı gıcırdama sesini
duyunca oraya döndük .Eun ve Yoon teyze arkalarındada Tae ,Hobi hyung ,Yoongi ve Jungkook vardı.BİR DAKİKA JUNGKOOK UN NE İŞİ VARDI + BEN HALA PİJAMALARIMLAYIM !!!! İçeri doğru koşarak odama girdim.Halamın ve
hyungumun kahkağasını duyabiliyordum.Üff ne işleri ki burda . Üstüme siyah boğazlı kazak ve kırmızı bir hırka altıma siyah bir pantolon giydim.Sonra telefonumu yanıma alıp yanlarına gittim .(tipini yerim çocuk ühüü)
Herkes bana gülerek bakıyordu .Ne var
daha önce pijamalı insan görmediniz mi?Eun teyze 'Jiminie daha demin senin üstünde civcivli pijama mı vardı? diye sordu gülerek.Bu soruyla herkes gülmeye başladı .Şuan vücudumdaki bütün kan yanaklarımda toplandığına eminim.
'Öhöm sizede günaydın ' dedim olayı değiştirmek için.Halam ôtur 'Otur Jiminie ' diye yanını gösterdi .Bende vakit kaybetmeden oturdum ve teleofnumu masanın üstüne koydum.
Halamlar festival hakkında konuşuyorlardı.Jin hyung
ve hobi hyung sessiz sessiz birşeyler konuşuyorlardı .Tae Jin hyunga bakıyordu . Jungkook ve Yoongide telefonlarıyle ilgileniyorlardı.
Telefonum çalınca herkes bana baktı .Ne var insanların telefonu çalamaz mı? Telefonu elime aldım
arayan kişiyi görünce yüzüm düşmüştü.Hyungum 'Noldu Jiminie ' sesinde endişe vardı.Telefonu ona doğru çevirdim.Yüzü hemen gerildi.Kaşlarını çattı.'Hyung sakin sırası değil' dedim fısıltıyla .
Arayan kişi okuldan bir çocuk onu
reddettim diye yapmadığını bırakmadı 2 yıldır neredeyse her hafta arar.
Engelledim başka bir hat aldı ,telefon numaramı değiştirdim yine buldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TOWN LOVE/Jikook
FanfictionBir kasaba hayal edin. Herkes herkesi tanır ve sever. Halası yüzünden zorla bu köydeki festivale getirilen Jimin hayal bile edemezdi bu kadar macera içinde olucağını ve hayatının aşkını bulucağını... JİKOOK Seme:Jungkook Uke :Jimin Yan ship ; Taej...