Bugün moralim daha iyi olduğu için hemen bölüm atıyorum.
.
.
.
İyi okumalar...
(vote atın)Şuan yarışmaların olduğu yerdeydi. Geniş bir alanı ağaç az vardı ve düzdü. Kenarda birkaç tane masa vardı.
Ve Jin hyung ve ben annelerimize biraz daha kalacağımıza dahil izin aldık.
Takımları kurmuştuk
*Jimin-jungkook
*Jin-tae
*Yoongi - hobi
*Namjoon- Hye Jin
*Chanyeol - Baekhyun
Chanyeol ve Baekhyun la bugün tanıştık. Onlarda bizim gibileri. Ve sevgilerdi.
Oyunların başlamasına az kalmıştı biz masalarda oturuyorduk.
Halam ve arkadaşları diye düşündüklerim hep beraber konuşuyorlardı.
Ben uzun süredir oturduğumuz için sıkılmıştım. Önümdeki kurabiyeleri yemeye başladım. Jungkook bana döndü ve benim yaptığım gibi yanağını masaya koydu.
'sıkıldın mı?'
Kafamı salladım o sırada Namjoon
'hadi çocuklar başlıcak şimdi'Herkes ayağa kalktı. Ve çizgi kısmına gittik. Bizim dışımızda çok kişi yoktu. Hepimiz ellerinizin yanında duruyordu. Bir amca :
'Çocuklar ilk oyunumuz 3 ayak yani bir ayaklarınız birbirine bağlanıcqk'(anladınız deme inşallah kdmdndf)
Herkes başını salladı.
Jungkook ve ben çizginin olduğu yere geçtik. Ve sırasıyla bacaklarınızı bağladılar.
Düdük çaldı ve yürümeye başladık daha doğrusu koşmaya. Tae ve Jin birbirlerine takılıp düştüler. Yere yatıp kahkaha atmaya başladılar. Onların halini görünce bizde gülmeye başladık.
Yarışmayı Chan ve baek kazandı.
Jungkook la birbirimize üzgün üzgün baktık sonra gülmeye başladık.
2. Yarışma
Taşlardan kule yapmamız gerekiyordu.
Jungkook me zaman yapsa ben bozuyordum. Sonra pes ettim. Biz zaten yapana kadar Yoongi ve hobi yapmıştı.
3.yarışma
Partnerleri sırta alıp bitiş çizgisine kasa koşmak.
Herkes sıra olmuştu. Jungkook hafif eğildi bende üstüne yerleştim. Sanki poşet kaldırıyormuş gibi ayağa kalktı. Jin hyung
'ama haksızlık Jimin çok hafif' diye mjzmızlık etmeye başladı. Tae
'Sen bana ağır mı diyorsun Jin'
'eheh hehe yarışma ne zaman başlıcak'
Herkes gülmüş ve önüne dönmüştü. Düdük sesi duyulur duyulmaz Jungkook hızla koşmaya başladı. Cidden hızlı koşuyordu yanımıza Namjoon hyung lar vardı. Neredeyse baş başaydık. Jungkook güldü ve daha hızlı koşmaya başladı. Ve sonunda Bi kazandık. Jungkookun sırtımda indim ve boynuna atladım zıplayarak bağırıyorum.
'biz kazandık!'
Jungkook gülerek
'Tamam güzelim sakin'Az önce o bana güzelim mi dedi? Yaaa bende onun yanağını öptüm. Hyung lar bize yavru kedi gibi bakıyorlardı.
Yarışmalar bitmişti ve bizde bitmişti cidden yorucu bir gündü. Biz masalarda oturup bir yandan konuşuyor bir yandan atıltırmalıklatı yiyorduk. Tae ve Jin hyung yürüyüş yapınca diye gitmişlerdi. Yarım saatin sonunda el ele geldiklerini gördük. Ben masadakilere bakarak
'tam sırası'
Hepimiz ayağa kalkıp alkışlamaya başladık. Jin hyung bir kraliçe edasıyla teşekkür ediyordu. Tae de utanmış Jin hyungun arkasına saklanıyordu.
Bir günü daha bitirmiştik.
Çarşamba ve Perşembe de böyle eğlenceli geçmişti sıra cuma Festivalin son gününe gelmişti. Halamdan öğrendiğime göre. Bugün hafif kasabada kovboy havası olurmuş herkes kovboy gibi giyinirmiş. Ata bile bineceğimizi söyledi.
.
.
.
.
.Çok uzatmak istemedim bir sonraki bölümden sonra olaylar başlıcak :)
İyi bayramlarr💖
⭐Şuna basın..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TOWN LOVE/Jikook
FanfictionBir kasaba hayal edin. Herkes herkesi tanır ve sever. Halası yüzünden zorla bu köydeki festivale getirilen Jimin hayal bile edemezdi bu kadar macera içinde olucağını ve hayatının aşkını bulucağını... JİKOOK Seme:Jungkook Uke :Jimin Yan ship ; Taej...