Selam millet yine ben ve yine bok yemelerim. Akdhsjdjjshd.
Beni biliyorsunuz iflah olmayan smutçu bir pezevengim akdhsjdhjssh. Bunlar benim değil okuyucularım tarafından bana bahşedilmiş ince ve güzel sözlerdir.
Her neyse konumuza dönelim. Burn bir kurgun daha yeni final verdi bir diğeri ise sezon finaline girecek ama rahat beş bölüm sonra. Yeni bir kurguya zaten iki gün önce başladın bu ne lan? Diye soruyor olabilirsiniz. İnanın bende kendimi bu soruyu soruyorum.
İlk üç kitabıma beyyyzax ın gazları, yaparsın sen koçum lafları ve MORUQ321 in yürü be kim tutar seni sen yaz bir okuruz demeleri ile başlamıştım. Ve kraliçe ve prensesimiz dokunuşları ile sevdiğiniz kitaplar ortaya çıktı.
Normalde fazla tanıtım yapan biri değilim. Fakat bu kitaba başlamadan önce linç yememek adına bunları yazıyorum. Bu bir BxB kurgu olacaktır.
Ursula kitapta ki ana mekanımız olan genelevin adıdır. Karakterlerimiz ilk tanıştıkları mekan ve olayların ilerleyeceği ana merkez diyebiliriz. Ve evet ana karakterimiz genelevde çalışan birisi.
Bu kitapta mazoşistlik, sadizm, aldatma, ihanet ve bolca küfür bulunacaktır. Argo terimler bir genelev ağzı kitabın belli yerlerine kadar devam edecek.
Duygusuz seks, sokak arası muhabbetler yani kısaca bir genelevde olabilecek her duruma hazır olmalısınız. Bunlar sizi rahatsız edecekse eğer ya şimdi gidin ya da sonsuza kadar yorum yapın.
Kurgunun genelev üzerine olması demek değil ki içinde duygular olmayacak. Tam aksine size alışkın olduğumuz duyguları farklı bir şekilde göstermek istiyorum.
Herşeyin kaybetmiş bir adam ve sınırların olmadığı bir genel ev. Bitmiş bir beden ve ondan çok daha beter bir halde çökmüş bir zihin.
Yaşadıklarını acı ile unutmaya çalışan takıntılı genç bir adam. Geçmişin izlerini başka izlerle örtmeye çalışan.
Size verebileceklerim bunlardır.
Eğer ilginizi çektiyse o kırmızı ışığı yakın. Sallanan terli bedenler, seksi gülümsemeler ve kıvrak hareketler bizi bekler.
Ve elbette bolca kan.
Buluşmak üzere.
Hoşçakalın.
-Burn.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
URSULA
Romance"Seninle bir kere birlikte olursam peşimi bırakacak mısın?" çıplak göğsümde ki tek kumaş parçası olan kravatı kavrayıp dudaklarıma doğru uzandı. "Beni tatmin edebilirsen seni rahat bırakacağım. Yeterince sert olabilir misin koca oğlan?"