Islak

15K 186 278
                                    

Şuraya küçük bir şarkı sözü bırakalım. Tahmin etmeye çalışın.

Sen ben çıplak ıslak ve seksi.

Bulunduğum platformda dönüp yanımda dans eden diğer dansçı kızın kıçına bir şaplak attım. Sahneden biraz uzakta duran kadınlar bu hareketim ile çığlık atıp daha fazlası için para atmaya başladılar. Her zamanki boş gösteri, ama onlar için mükemmel bir eğlenceydi.

Sadece ortam ayak uyduruyor dansçı kızın bedenime sürtünmesine izin veriyordum. Kadının bedenine dokunmayışım sadece ufak hareketler ile ona eşlik edişim milleti daha da azdırıyordu. Onlar için ulaşılmaz erkek olarak görülsemde her şey biraz paraya bakıyordu. Kız kalçalarını kasıklarıma sürterken izleyicilere doğru dönüp elimi saçlarımda gezdirdiğim anda üstümüze yüzlükler yağmaya başladı. Basitti, her zamanki gibi.

Dansçı kız benden uzaklaştığında yavaşça tek dizimin üstüne çöküp kenarında duran shot bardağını kafaya diktim. Sarhoş olmam lazımdı. Dumanlı olmayı seviyordum.

"Çıkar onu!" Kalabalıktan gelen sesle kaşlarımı çatıp terden anlıma düşen saçlarımı geriye atıp votka bulaşan üst dudağımı yaladım.

"Basit." Sert yüz ifadem ile doğrulup boynumda ki papyonu çıkartıp yere attığım da kalabalık biraz daha coştu. Şu çocuk... Yine kalabalıktan uzak beni dikizliyordu

Her zamanki yerinde oturmuş beni yiyecek gibi bakan gözlerini yok saydım. Kadınlar tercihimken fazla zorluyordu. Birden tepemde dönen mavi-mor ışık kırmızıya döndüğünde derin bir nefes alarak gözlerimi kadınların üstünde gezdirdim.

"Pekala, bugünün şanslı hatunu kim?" Sarışın bir afet elini kaldırdığında sahneden inip aralarından geçtim. Patronun emriydi, ona göre fazla soğuk duruyordum. Kadınlar yanlarından geçerken ellerini üstümde gezdirmiş bazıları penisimi ve kalçalarımı sıkmıştı. Sarışının yanına vardığımda hızla elimi tutup seksi bir ifade ile bana baktı.

"Sana fazlasıyla para ödedim. Şu kabarıklık gerçek olsa iyi olur." Boşta ki elimi boğazına atıp hafifçe sıktım. Baş parmağım ile şah damarını okşarken kulağına eğildim.

"İnan bana bebeğim eline aldığında daha da büyüyecek. Hele içindeyken... Durmam için bana yalvaracaksın." Kadın daha fazla dayanamayarak beni tuttuğu gibi devasa kulübün mor renkli neon merdivenlerine doğru ilerledi. Peşi sıra giderken o çocuğu göz ucu ile görür gibi olmuştum.

Üst katta bulunan özel odalardan birine girdiğimiz gibi kadını belinden kavrayıp sertçe duvara yasladım.

"Adın ne güzelim, ya da sana nasıl seslenmemi istersin?" Yazılı metinleri ezberden söylerken kadın parlak mini elbisesi içinde kıvrandı. İfadesiz yüzüme aç bir şekilde bakarken cevap verdi.

"Hailey ama sen istediğin gibi seslenebilirsin. Jason." Sadece kulüpte kullandığım adımı duyduğumda elimin altında ki bedeni sıktım.

"Adımı biliyorsan nasıl biri olduğumu da biliyor olmalısın. Bir kere başladım mı durmam Hailey." Kadın kollarını boynuma dolayacakken geri çekildim. Kırılsa bile hızla kendini toparladı.

"Biliyorum ve durmanı istemiyorum." Ellerimi belinden çekip onu tuttuğum gibi yatağa attım.

"Bana dokunamaz ya da öpemezsin. Bunları sakın aklından çıkartma." Kadın başıyla onayladığında aralık kapının gıcırdadığını duydum.

"Soyun." Emrim ile hızla üstündekileri soyarken bende altımda ki deri slipi çıkartıp bir kenara attım. Kadın sütyenini çıkartırken gözleri bacak arama takılmış ve anlık duraksamıştı. Alt kalttan odaya dolan ateşli müzik ve aldığım bolca alkol ile bu durum daha çekilebilir bir hale geliyordu. Kadının başını ayak ucuna yaslayıp üstüne çıktım.

URSULAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin