Ella- HAYIR OLAMAZ!!
*Emir'in başucunda siyah kar maskeli bir adam elinde yastıkla duruyordu. Onu boğacak gibiydi. Çığlık atmaya başladım.
Ella- YARDIM EDİN!! KOŞUN! İMDAATT!!
* Adam bana bakıp korkuyla yastığı yere fırlatıp kaçmaya başladı. Annem ve babam yanıma koştular. Hastalar odalarından çıkmıştı. Doktor ve hemşireler yanıma gelip ne olduğunu anlamaya çalışıyorlardı.
Annem- Ella noldu kızım iyi misin??
Babam- Ella kızım sakin ol burdayız ne oldu anlat
Ella- o-o or-ordaydı! Em-Emir'i öldürecekti! Gördüğüm rüya değildi!
Babam- kim ordaydı Ella?
Annem- polisi arayın hemen!!
*Emir'in annesi de yanıma gelmişti. Beni ordaki sandalyelerden birine oturup su getirdiler. Benim sakinleşmemi beklerken benden uzaklaşıp annem ve babamla fısıldaştılar. Çok merak ediyordum ne konuştuklarını ama şuan onu düşünecek halde değildim. Emir'in yanına girmeliydim burada olduğumu bilmeliydi.
Suyu içip ayağa kalktım babam hemen yanına geldi.
Babam- nereye kızım otur
Ella- baba Emir'in yanına girmeliyim lütfen bırak engel olma onun elini tutmam lazım burda olduğ-
Babam- tamam kızım girebilirsin tabii ki
* Abim hep engellemeye çalıştığı için babamın da izin vermeyeceğini düşünmüştüm. Ama anlamıştı beni. Babama sarılıp odaya girdim.
Elini tuttum. Eskisi gibi soğuk değildi. Artık ölü gibi değildi... Canlanmıştı tekrar!
Ella- Emir bebeğim burdayım ben tamam mı??
Hiç gitmedim hep burdaydım uyanmanı bekledim. Burdayım ben sen merak etme. Annen ve baban da burda. Bir tek sen eksiksin. Sende kalk gel artık hadi.*Emir'in elini öptüğümde parmağını hareket ettirdi. Farkettiğim anda mutlulukla kalkıp yüzüne baktım. Gözlerimin içine bakıyordu.. ah çok özlemiştim o kahverengi gözlerini.
Hemen gülümsedim. Beni kötü görmesini istemiyordum.Ella- Emir? İyisin demi bebeğim? Ağrın var mı doktoru çağırayım mı?
Emir- iyiyim Ella'm hoşgeldin :)
Ella- hoşbuldum :)
* kalkıp dudağını öptüm. Masum bir öpücüktü ama hiç ayrılmak istemedim. Ne dillerimiz karıştı o an, ne de dudaklarımız ayrıldı.. bütün özlemimizi dudaklarımızdan götürüyorduk. Kalplerimiz dudaklarımızın sayesinde bir oluyordu. Karnımda uçuşan kelebeklerin haddi hesabı yoktu.. Çok güzeldi bu an. İki aydır en mutlu olduğum andı..
Emir- nerdeydin gözüm yollarda kaldı. Hem çok zayıflamışsın yemek yemedin mi?
Ella- şey ya ben gelemedim çünkü..
*Söyleyemezdim söylersem çok üzülürdü
Ella- çünkü abim geçmeme izin vermedi
*aferin sana bulduğun bahaneye bak. Desene üzüntümden kahroldum bayıldım. Yatak döşek oldum diye aaaa
Emir- ha anladım konuşurum ben onunla artık bir şey demez
Ella- artık bir şey demiyor zaten o yüzden gelebildim
Emir- ha iyi
Emir'in babası odaya gelip beni çağırdığında çıkmak zorunda kaldım.
Emir'in babası (Ahmet amca)-Kızım şey yeni öğrendim de. Kim vardı odada görebildin mi?
Ella- hayır yüzünde kar maskesi vardı. Yastığı almış Emir'in yüzüne bastıracakken çığlık attım. Yastığı yere fırlatıp gitti
Ahmet amca- anladım kızım sıkma sen canını halledicem ben
Ella- tamam Ahmet amca :)
Ahmet amca- AKİF! Buraya gel!
*bağırmasıyla irkilmiştim belli ki baya sinirlenmişti. Uzaklaştım ordan, Emir'in yanına da bir daha girmeme izin vermezlerdi. Ahmet amcayı duyabileceğim bir yere oturdum.
Ahmet amca- bana onu bulacaksınız! Sıçan deliğine bile girse bulup getirin! Biraz hırpalayın ama sakın öldürmeyin!
*hasss öldürmeyin mi!? Bu adam mafya mıydı sıçtım al mafya aileye gelin gidicem.
Belki eğlenceli olur çatışma falan eheheh :)
Saçmalama Ella silahtan korkan kızsın sen.
O da doğru..
Emir ile bu konuyu hastaneden sonra konuşmaya karar verdim....
Emir'i artık odaya alıyorlardı. Yanında ben kalacaktım.
Emir odaya alındığında uyuyordu. Bende onun yanındaki koltuğa uzanıp uykuya daldım..•
Evett nasıldı?? KwşdkwdlkerNormalde saat 3'te yayınlayacaktım ama diğer bölümü sizin yorumlarınıza bağlı olarak yayınlayacağım için erken yayınlamak zorundayım. Soruyu yanıtlarsanız sevinirim 😽😽
Mafya kitabı yapayım mı??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATEŞTEN GELEN
Teen FictionYavaş yavaş yürürken Emir belimden tutup beni yatay şekilde kucağına aldı. Emir- çok zırlıyorsun be güzelim Ella- ama canım acıdı Emir- benimde acıyor şuan Ella- senin neden canın acıdı ki? Emir- senin canın acıdığı için Gülümsedim. Utanmıştım. Ne d...