39. Bölüm

1.4K 35 11
                                    

Babamın odasında onlar vardı!?! Sinirle bir Emir'e bir babasına baktım. Babası bana sırıtarak bakıyordu.

Babam- Ella gel otur kızım. Bak Emir ve Ahmet amcan gelmiş

Emir üzgün duruyordu. Kafasını eğmiş yere bakıyordu. Karşılarına oturup bacak bacak üstüne attım.

Ella- hoşgeldiniz

Ahmet amca- hoşbulduk canım gelinim

İğrenerek ona baktım.

Ella- biz Emir'le ayrıldık. Gelininiz değilim. Bana öyle hitap etmeyin.

Emir üzüntüyle bana baktı. Ona bakıp göz devirdim. Umurumda değildi.

Ahmet amca- aa neden? Haberim yoktu noldu ki?

Ella- ikimiz arasında olan şeyler.

Ahmet amca- anladım. Ella dün kaçırılmışsın? Nasıl oldu?? Kim kaçırdı?

Demekki, beni kaçıranların onlar olduğunu bildiğimi, bilmiyordu.

Ella- ya birkaç aptal sürüsü kaçırdı. Korumalardan biri kurtardı beni :)

Emir'e baktım. Korkuyla bana bakıyordu. Söyleyeceğimi sanıyordu

Ahmet amca- nasıl koruma kurtardı? Sizin korumanız mı?? Onların mı?

Ella- sakin Ahmet amca noluyor? Onların koruması :) sağolsun şimdi de bize çalışıyor

Babam- kim o kızım? Benim neden haberim yok? Korumadan öğrenseydin ya kim olduklarını.

Ella- öğrenicem baba

Ahmet amcaya şeytani gülümsememle baktım. Korkmuştu.

Ella- koruma fırsat bulduğu anda benimle iletişime geçecek.

Ahmet amca- peki Ella koruma nasıl biriydi? Tipi falan nasıldı?

Ella- neden soruyorsun Ahmet amca? Niye bu kadar ilgilendiriyor seni bu konu?

Ahmet amca- yani ben yardım etmek için sordum

Ella- sağol ben hallederim :)

Ahmet amca- e biz kalkalım artık işlerimiz de vardı.

Emir- baba bir dakika. Ella konuşabilir miyiz?

Ella- hayır.

Emir- lütfen

Babam- git konuş kızım. Olmaz öyle o kadar zaman birlikteydiniz. Konuşun çözebilecekseniz çözün.

Ella- iyi tamam baba

Kalkıp odadan çıktım. Toplantı odasına girdim. Oda ses geçirmezdi. Bu yüzden burada istediğim kadar bağırabilirdim. Emir'de peşimden geldi.

Ella- sen hala ne yüzle konuşmak istiyorsun?! Dövdün lan sen beni!! Kaçırttın! Öldürtecektin!?

Emir- Ella anlamıyorsun. Zorundaydım. Babam zorladı.

Ella- ne demek zorladı ya!? Hayır diyemiyor muydun!!

Emir- deseydim annemi öldürecekti.

Ella- 😳 Ne?!

Emir- evet! Annemle tehdit etti! Annem ve sen arasında seçim yapmak zorunda kaldım! Sen kimi seçerdin yerimde olsan?!

Ella- annemi yani

Emir- bende öyle yaptım

Ella- baban bu kadar iğrenç biri olamaz

Emir- öyle!

Ella- senin başka seçeneklerin de vardı! Bana gelip her şeyi anlatsaydın babamla konuşur anneni de seni de kurtarırdım!

Emir- bilemedim Ella. Korkmuştum.

Ella- en azından sen değil de korumaların vursaydı keşke bana. Daha az canım acırdı.

Emir- özür dilerim gerçekçi durması lazımdı

Ella- bitti her şey Emir. Ve babana bu yaptığını fena halde ödeticem.

Emir- Ella lütfen. Gerçekten üzgünüm

Dinlemeden odadan çıktım. Umurumda değildi. Babamın odasına giderken kapıda Ahmet amca ile karşılaştık.

Ahmet amca- Ella kızım. Bu korumanın adını falan biliyor musun? Bana bir bilgi ver yardım edeyim sana

Üzerine yürüdüm.

Ella- biliyorum. Hatta kimin yaptırdığını da biliyorum. Susmamın tek nedeni intikamımı kendim almak istiyor oluşum. Babam öğrenirse bana kalmadan öldürür sizi. İğrençsiniz. Şimdi siktirip gidin şurdan.

Ahmet amca- ne saçmalıyorsun sen?!

Ella- duydun. Gitmezsen işler çirkinleşecek!

Korkuyla bana baktı. Korkuyordu çünkü babamın şirketindeydik ve babamın bir sürü koruması vardı burda. Yani çatışma çıksa bile kazanamazlardı. Burada güçlü değildi.

Bir şey demeden gitti. Bende babamın odasına girdim.

Babam- hoşgeldin prensesim. Barıştınız mı Emir'le?

Ella- hayır baba o iş tamamen bitti.

Babam- anladım kızım. Sen sıkma canını.

Ella- bir erkek için üzülmem zaten babam wjdğwjşskwls

Babam- aferin işte benim kızım. Gel yanıma otur öğreteyim işi sana

sandalye çekip babamın yanına oturdum.

Babam- çip gizli bir yerde saklanıyor. Kimse bulamaz. Ben getirttim bugün. Zamanı gelince yerini sana da söylicem

Ella- tamamm

...

Babam işleri öğretmişti. Artık az çok biliyordum. Ama en az bir hafta süreceğini söylemişti babam.


Bu çipi öğretme kısmını da atlayayım mı? Yani ne anlatayım bilmiyorum wığdjwşdkwldk

Yine kısa oldu ama çabuk attım iyi yönden bakalım aıdğwksşwkls

Umarım beğenirsiniz asklar
Bol yorum vee oy istiyorum siz yaparsınız hadi 🥰🥰💕💕💕💅💅😽😽

ATEŞTEN GELENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin