Beni "yasaklım" diye kaydetmişti. Telefonu korkarak elime aldım. Arama kapanmıştı. Telefonu açıp mesajlara baktım. Babasından gelen mesajlar dikkatimi çekmişti.
(Emir, babam diye kaydettiği için öyle yazıcam)
Babam: Emir
Emir: efendim baba?
Babam: hemen eşyalarını topla
Emir: neden?
Babam: gidiyorsun burdan acil bir durum
Emir: tamam da baba Ella?
Babam: o kızla görüşmeni istemiyorum zaten
Emir: baba olmaz gidemem
Babam: gider misin demedim Emir!?
*Babası zoruyla gitmişti!! Beni terk etmemiş! Şimdi babasını sıkıştırmam gerekiyordu. Telefonu bırakıp odadan çıktım. Ve çalışma odasına gittim. Ahmet amca genellikle orada olurdu.
İçeri girdiğimde tahmin ettiğim gibi ordaydı ve çalışıyordu.
Ella- Ahmet amca ?
Ahmet amca- Ella!? Ne işin var senin burda?
Ella- cüzdanım kalmıştı onu alacaktım. Siz evde yoktunuz ama. Aysel abla bana öyle dedi.
Ahmet amca- ııı evet yeni geldim.
*kapı sesi duymamıştım. Alenen geçiştiriliyordum!!
Ahmet amcanın yanına gidip ayakta durdum.Ella- bir açıklama bekliyorum. Emir'e ulaşamıyorum.
Ahmet amca- yurt dışına çıktı. Bende ulaşam-
Ella- yalan söyleme!! Sen gönderdin onu! Benimle görüşmesini neden istemiyorsun!?
Ahmet amca- birincisi, bana sesini yükseltme!
*ayağa kalkıp karşıma dikildi. Gözleri korkunç bir hal almıştı. Korkmadım desem yalan olur.
Ahmet amca- ikincisi, bana hesap soramazsın! Benim oğlum değil mi? İstediğim gibi gönderirim getiririm sanane??
Ella- benimle görüşmesini neden istemiyorsun?
Ahmet amca- bu da seni ilgilendirmiyor. Çık dışarı! Yoksa korumaları çağırıcam!
*Bir şey demeden odadan çıktım. Kapısını çarparak kapatmayı ihmal etmedim tabii. Ben çıktığımda Aysel abla merdivenlerden çıkıyordu. Şaşkınlıkla bana baktı.
Aysel abla- El-Ella hanım?? Sizin orda ne işiniz var?
Ella- mutfak nerdeydi su içmem lazım.
Aysel abla- tabii buyrun göstereyim.
*Diyip tekrar aşağı indi. Bende peşinden indim. Mutfağa geçtiğimizde soğuk bir su içip aklıma gelen fikiri iyice tarttım. Başıma bela almak istemiyordum ama yapmam gerekiyordu. Bıçaklar yanımdaydı :)
Aysel ablanın arkası bana dönüktü. Hızlıca bir bıçak alıp ona yaklaştım ve bıçağı boğazına dayadım.
Aysel abla- E-Ella hanım! Napıyorsunuz!?
Ella- sessiz ol yoksa keserim boğazını!
*bıçağı daha fazla boğazına bastırmıştım. Biraz kan aktığında konuşmaya devam ettim.
Ella-Söyle! Emir nereye gitti!? Telefon numarası sende var mı!? Başka bir telefon elbet almıştır orada??
Aysel abla- bilmiyorum. Bana bir bilgi verilmiyor bu konularda.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATEŞTEN GELEN
Teen FictionYavaş yavaş yürürken Emir belimden tutup beni yatay şekilde kucağına aldı. Emir- çok zırlıyorsun be güzelim Ella- ama canım acıdı Emir- benimde acıyor şuan Ella- senin neden canın acıdı ki? Emir- senin canın acıdığı için Gülümsedim. Utanmıştım. Ne d...