27. Bölüm

2.1K 53 18
                                    

Emir beni öpüyordu. Sakinleştirmek için öpmeyi tercih etmişti ve başarmıştı. Artık sakindim. Onun bu yumuşak ve sıcak dudaklarını çok özlemiştim..

Elimi yanağına koyup karşılık verdim bende. Elini omzumdan aşağı indirip belimde koydu. Bir anda belimden tutup beni kucağına çekti. Arkasına yaslandığında benim öpüşüm daha da derinleşmişti. Nefesim kesilince geri çekildim.

Emir- sakinleştin mi güzelim?

*belimdeki ellerini sıkılaştırmıştı. Mesajı almıştım. Ya şimdi kucağından kalkacaktım. Ya da birazdan olacakların sorumlusu bendim sıdğwjdşkeldle.

Ella- ciğerlerim sakinleşti evet :) teşekkür ederim. Ama..

Emir- Ama ne?

Ella- Bu sefer vajinam deliriyor :)

*bunu derken tam erkekliğinin üstüne oturmuştum.

Emir- mmh sakinleştireyim güzelim?

Ella- oluurrr

Boynumu emmeye başladığında kafamı geriye atıp ona biraz daha alan verdim. Hem öpüyor hem emiyordu. Orada baya iz kalacaktı emindim ama pekte umurumda değildi. Ellerimi saçlarına daldırdığımda geri çekildi.

Emir- üzgünüm ama güzelim. Burada olmaz.

Ella- ama ama 🥺

Emir-bakma öyle olmaz dedim yakalanırsak rezil oluruz. Hadi kalk kapıya vurayım belki duyarlar.

*kafamı onaylar şekilde sallayıp ayağa kalktım. O da kalktıktan sonra kapıya vurmaya başladı.

Emir- HEEEYYY!! KİMSE YOK MU!?

*Saç lastiğim yere düştüğü için tam Emir'in arkasında, dizlerimi kırmadan eğilmiştim. Kalçam yukarıdaydı. ve çok sexy olduğuma emindim.

Emir arkasını döndüğü an erkekliği kalçama çarpmıştı. Bilerek hafif inledim. Hafif sürtünmeye başladım. Tepkisiz kalmıştı. Yüzüne bakamıyordum. Acaba ne düşünüyordu??

Biraz daha sürtündükten sonra sertleştiğini hissediyordum. Ellerini kalçama koyup sıkınca izni aldığımı anladım :)

Kalçamı daire şeklinde hareket ettirerek erkekliğine sürtmeye başladım. Dikleştiğimde elini boğazıma koyup göğsümü sıktı. Hafif inledim.

Emir- mmhh kızım çok yaramaz olmuş.

Ella- eh kaç hafta oldu seni görmüyorum.

Emir- bende çok özledim güzelim. Ama dediğim gibi olmaz girersem bağırırsın ve insanlar duyarsa çok kötü olur.

Ella- hayır hayır bağırmam lütfen.

Emir- hayır dedim Ella. Kendin yap. Öyle fazla inlemezsin.

Geri çekilip yere oturdum. Kırılmıştım beni reddetmesine. Hemde çok.. Beni istememişti. Acaba sandığım kadar sexy değil miydim?

Suratım asıldığında yanıma gelip çömeldi.

Emir- güzelim buradan çıkalım söz yapacaz. Ne kadar istersen o kadar yaparız tamam mı? Zaten ben de şuan çok zor duruyorum. Baksana ne hale getirdin beni.

ATEŞTEN GELENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin