19. Bölüm

3K 55 129
                                    


Ella- Ne? Neden öldürdün ki?

Ondan gerçekten korkmaya başlamıştım. Emir'i aslında hiç tanıyamadığımı farkettim o an. O nazik ve kimseye kıyamayan çocuk, sevdiği kadını öldüren bir katildi. İnanamadım.. Bir nedeni vardı elbet. Belki yanlışıkla öldürmüştü? İnanmak istemiyordum..

Emir- Bizim işlerimizi biliyordu. Ben onunla evlenme hayali kurarken o köstebeklik yapıp düşmanımıza bilgileri satıyormuş. Bütün işlerimiz batmaya başladı. Polis baskınları yüzünden silah satamıyorduk. Zor zamanlar geçirdik.

Emir-Onun casus olduğunu öğrendiğimiz zaman babam bana onu öldürmemi emretti. Ki ben de ona çok sinirliydim. Yani öldürmek istiyordum. Beni kandırmıştı. Asla sevmemişti beni. Sonra öldürdüm işte devamına gerek yok offf

*kafasını eğmişti. Baya üzüldüğü belliydi.

Ella- Emir yani ne diceğimi bilemiyorum. Ben gerçekten üzüldüm.

Emir- ve korktun.

Ella- evet

Emir- benden ayrılmak istersen anlarım. Sorun değil

Ella- hayır hayır! Korktum evet. Ama bana bir şey yapmayacağını biliyorum.

Emir- eğer bana ihanet etmezsen evet asla sana zarar vermem

Ella- sana asla ihanet etmem Emir :)

*Tam ona sarılacakken kapı açıldı ve korkuyla kapıya baktım. Ya o adamlar gelmişse? Ya bizi buldularsa? Ölecektik..

Ama düşündüğüm gibi olmadı. Gelen kişi Emir'in babasıydı. Üstü başı kandı..

Emir- baba! Yaralandın mı!?

Ahmet amca- hayır sakin ol. Siz nasılsınız?

Ella- iyiyiz Ahmet amca

Ahmet amca- güzel. Ella kızım korumalar seni evine bırakacak.

*Gitmem gerekiyordu anlamıştım. Gidip Emir'e sarıldım.

Ella- kendine dikkat et

Emir- sende güzelim

*yanağından öpüp odadan çıktım. Bahçeye gittiğimde evin önünde araba hazırdı. Arabanın yanında da iki tane koruma vardı. Bahçede yerlerde kanlar vardı. Ama yerde yatan kimseyi görmedim. Cesetleri kaldırmışlardı.

Evden çıkar çıkmaz arabanın yanında duran koruma yanıma geldi.

Koruma- Ella hanım buyrun araba hazır sizi eve bırakacaz.

Ella- teşekkür ederim. Burda noldu?

Koruma- bir bilgi veremem efendim. Buyrun lütfen

*Arabaya yürüyüp arka kapıyı açtı. Zorlamanın bir manası yoktu. Hiçbir şekilde söylemeyecekti. Arabaya bindim.

Eve vardığımda direkt odama çıkıp kendimi yatağa attım. Bütün gün olanları düşündüm. Emir ve ailesi mafyaydı! Silah kaçakçılığı yapıyorlardı!!

Sırt üstü uzanıp tavanı izlerken abim odama geldi. Hep geliyordu. Artık bana daha çok ilgi gösteriyor ve daha nazik davranıyordu. Geçirdiğim zor dönemlerden dolayı insafa gelmişti..

abim- Ella girebilir miyim?

Ella- evet abi gel

*kalkıp bağdaş kurarak oturdum. O da içeri gelip bacağıma yattı. Son zamanlar sırnaşmaya çalıştığı için alışıktım. Saçlarıyla oynamaya başladım bende.

ATEŞTEN GELENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin