Uyandığımda yatakta yatıyordum. Ve Emir bana sarılmıştı. Göğsümde yatıyordu.
Uzun zamandır bu kadar mutlu olamamıştım. Saçlarını okşadığımda kafasını kaldırıp bana baktı.
Emir- günaydın
Ella- günaydın :)
Dudağımdan öpüp kalktı*
Emir- oh be özlemişim
Ella- kwğdjwşdoep bendeee
Emir- acıktın mı? Yemek yiyelim
Ella- oluurr ama üstü-
*Üstüme baktığımda Emir'in en sevdiğim tshirtünü giydiğimi gördüm :) uyurken o giydirmiş olmalı. Offf kokusunu bile çok özledim.
Emir- değiştirdim ben
Ella- teşekkür ederim
Emir- ne demek prenses :) ben aşağıdayım kahvaltı hazırlayayım
Ella- tamamm
*Emir aşağı indiğinde odayı karıştırmaya karar verdim. Kalkıp dolaplara baktım. Yatağın altına, komodin çekmecelerine baktım. Hatta belki arkaya düşmüştür diye komodini çekip arkasına baktım.
Ama hiçbir kız kıyafeti yoktu :)) banyoya girip dolapları karıştırdım. Orada da biriyle yaşadığına dair hiçbir kanıt yoktu. Canım sevgilim böyle bir şey yapacağına hiç inanmamıştım zaten (!)
Aşağı indiğimde Emir kahvaltı hazırlıyordu.
Hoaayğh maşallaahh şu kaslara bak 🔥🔥😋Gidip arkasından sarıldım. Sarıldığım anda bana döndü. Belimden tutup kaldırarak masaya oturttu. Sonra dudağımı öpüp işine devam etti.
Ağağağağağ yiyesim geliyor bu çocuğu. Bende ayaklarımı sallayarak onu izledim.
Kahvaltıyı hazırlayınca gelip bacak arama girdi. Belimden tutup bir anda kendisine doğru çekince aramızdaki mesafe sıfırlandı. Elimi karın kaslarında gezdirirken gözlerine baktım. Her şeyini çok özlemiştim...
Emir- seni çok özledim Ella'm
*ayaklarımı beline sarıp ona daha da yapıştım. Erkekliğini kadınlığımda hissediyordum. Bu sıcaklığı çok özlemiştim.
Ella- mmhh bende seni çok özledim Emir'im
Emir- her şeyden önce boş mideni doldurmamız lazım güzelim
Ella- ama ama ama 🥺
Ella- mmh içime girerek de doldurabilirsin :))
Emir- Ellaaa wkdşwdkwşdo
Ella- aıcljwxlwld tamam tamam
Masadan atlayıp sandalyeye oturdum. Kahvaltı yaparken hiç konuşmadım. Kahvaltıyı yaptıktan sonra salona geçip oturduk.
Ben uzun koltuğa oturmuştum. O da karşımdaki tekli koltuğa oturdu.
Sorulacak çok soru vardı. Hangisinden başlasam diye düşünürken birini sordum.
Ella- baban neden benden nefret ediyor?
Emir- senden nefret etmiyor. Daha önce olan şeyi anlatmıştım sana. Bu yüzden sevgili yapmamı istemiyor. Hiçbir kız arkadaşıma güvenmiyor.
Ella- anladım. Peki neden buraya geldin? Neden bana haber vermedin?
Emir- baskın olduğu gün, o baskını yapan adamın Rusya'ya kaçtığını öğrendik. Babamda beni peşinden onu yakalayayım diye gönderdi. Telefonum hattım orada kaldı. Takip edildiği için telefonumu alamadım.
Ella- hıııı peki neden whatsapptan yazmadın kendi numarandan da yazabilirdin??
*iç çekti. Köşeye sıkışmış gibi bakıyordu bana. Ne diyeceğini bilemedi...
Ella- bana doğruyu söyle Emir lütfen.
Emir- çünkü senin de telefonun izleniyor Ella.
Ella- Ne!?! Neden!?
Emir- Ella babanda bu işlerde çünkü
Ella- siktir lan! Ufak atta götünde patlamasın
Emir- bebeğim neden yalan söyleyeyim?? Senin bu işlerde adın var artık. Baban, ona bir şey olursa bu işlere abinin değil senin bakacağını söyledi. Bu yüzden seni de izliyorlar. Ve buraya gelerek ikimizi de riske attın. Babanın haberi var mı??
Ella- evet var. Ondan izin aldım zaten
Emir- tamam o zaman koruma göndermiştir mutlaka. Gel.
*pencereye doğru gitti. Bende peşinden gittim. Perdeyi hafif açarak dışarı baktı. Sonra geri çekilip bana döndü.
Emir- fazla çaktırma. Binanın önündeki köşedeki iki takım elbiseli adama bak bellerinde silah var ve bizim binaya bakıyorlar.
*pencereye ilerleyip çaktırmadan baktım. Gerçekten dediği gibiydi.. Korkmaya başlamıştım.
Ella- ya düşmanlarsa??
Emir- düşman olsalar kendilerini bu kadar göstermezler. Bak etrafa bakıyorlar. Ve bellerindeki silahlar da açıkta. Yani biz buradayız diyorlar düşmanları korkutmak, korumasız gezmediğini göstermek için. Bu bilinen bir taktik.
Ella- A-anladım
Emir- sen şok geçiriyorsun tabii. Haklısın güzelim gel otur.
Koltuğa oturdum. Emirde yanıma gelip bana sarıldı.
Emir- korkma bir şey olmayacak.
Ella- hı hı
*Emir'in telefonu çalınca alıp içeri odaya gitti.
Uzun süre konuştuktan sonra sanki ruh görmüş gibi odadan çıkınca endişe ile yanına gittim.Ella- noldu!?
Emir- E-Ella ba-baban..
Ella- noldu Emir söyle artık!?
Emir- Ella baban vurulmuş!
Ella- NE!?!
•
Ehehehehhe wodğwjdşwkşfke
Babayı öldüreyim mii??
Nasılsınız asklar?
Nasıl gidiyor??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATEŞTEN GELEN
Teen FictionYavaş yavaş yürürken Emir belimden tutup beni yatay şekilde kucağına aldı. Emir- çok zırlıyorsun be güzelim Ella- ama canım acıdı Emir- benimde acıyor şuan Ella- senin neden canın acıdı ki? Emir- senin canın acıdığı için Gülümsedim. Utanmıştım. Ne d...