İkimizde yorgunluktan uyuyakalmıştık. Gece yarısı uyandığımda saate baktım. 02.03'tü.
Aklımda bir plan vardı elbette. Kalkıp Emir'in dolabını karıştırdım. Ve işte!! Aradığım şeyi buldum :))
Sessizce Emir'e yaklaştım. Demek ben yatakta iyi değilim Emir bey? Bu lafınızı size yediricem tabii ki :)
Ellerini kemerle yatağın başlığına sıkıca bağladım. Açamayacağından emin olduğumda yatağa çıkıp erkekliğiyle oynamaya başladım.
İki kere boşaldığı için tekrar azdıramıyordum. Emir hala uyuyordu. Başına tükürüp tekrar okşamaya başladığımda Emir'den kısık bir inleme çıktı :)
Hızlandığımda inlemeleri artmıştı..
"Emir'in ağzından "
Erkekliğim yine kudurmuştu. Ama uyanmak istemiyordum. Çok güzel bir rüya görüyordum. Erkekliğimi okşuyordu.. Uyandığımda Ella ile tekrar sex yapamazdık. Bugün onu çok zorlamıştım.
Erkekliğimde hissettiğim ıslaklık ile aniden gözlerimi açtığımda Ella sakso çekiyordu. Sırıttım.
Emir- aahh Ella napıyorsun??
Ella- sana lafını yediriyorum :)
Emir- ha??
Ella- hani yatakta iyi değildim ya. O lafını yediricem sana
Emir- ben öyle bir şey demedim
Ella- *Emir'in ses tonunu taklit ederek* Boşaltamıyorsun .
Emir- ahh Ella şaka yapmıştım. İki kere boşaldım görmedin mi?
Ella- boşuna konuşma.
Emir- yani benim için hava hoş zevke geliyorum sonra seni parçalarım :)
Ella- o biraz zor canım :)
Ellerimi çekmeye çalıştığımda çekememiştim.
Emir- LAN! ELLA MANYAK MISIN!? AÇ ŞUNLARI!
Ella- yoo açmam ki
Emir- hadi güzelim açar mısın?
Ella- canım istemiyor
Diyip erkekliğimi tekrar ağzına aldığında inlemiştim. Saçını tutmayı ona dokunmayı çok istiyordum. Böyle dayanamıyordum..
Emir- Ella'm güzelim. Hadi çöz ellerimi
Erkekliğime dişlerini sürttüğünde acıyla inlemiştim.
Emir- ahhh! Lan acıdı!
Ella- kaşdjwldkw
Emir- bunların hesabını sorarım bak
Ella-hı-hımm kesin sorarsın
Tekrar erkekliğimi ağzına aldığında sesli inlemiştim. Biraz sakso çektikten sonra geleceğim esnada erkekliğimi sıkarak gelmemi engelledi.
Emir- Aahhh! Ellaaahhh! Gelmem lazım güzelim yapma
Ella- hayır bu kadar erken gelemezsin.
Emir- mmhh lütfeenn
Ella- hayır olmaz.
Geri çekilip erkekliğime üflediğinde delirmeye başlamıştım. Ellerimi çözmek için çırpınıyordum.
Emir- aahh burdan bir kurtulayım seni bağlayıp işkence edicem!! Çöz beni!!
Ella- hayır dedim
Eliyle yavaş yavaş okşamaya başladı erkekliğimi. Artık boşalamadığım için acıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATEŞTEN GELEN
JugendliteraturYavaş yavaş yürürken Emir belimden tutup beni yatay şekilde kucağına aldı. Emir- çok zırlıyorsun be güzelim Ella- ama canım acıdı Emir- benimde acıyor şuan Ella- senin neden canın acıdı ki? Emir- senin canın acıdığı için Gülümsedim. Utanmıştım. Ne d...