Mikaelson házban
A három Mikaelson vacsora közben el mesélik, hogy milyen volt a napjuk. Ekor Klausnak be ugrik a lány akivel a fesménynél találkozot.
-Képzeljétek új ember költözött a városba talákoztam vele a festmény ki állitáso aszem valami Emily volt a neve - mesélte Klaus erre a testvérei fel kapták a fejüket.
-Én is találkoztam vele a temetöben reggel. - szált be a beszélgetésbe Elijha.
-Én is találkoztam vele ő az új szom szédunk. - mondta Rebekah mire a fivérei meg lepödtek. - meg hívtam a holnapi bálba de el utasítota. Klaus a kedvemért ved rá te olyan meg gyöző tudsz lenni. - könyörgöt Bekah bár azt nem tudta, hogy Klaus is akt még a lányal találkozni. Vacsora után el is ment a lányhoz.
Emily szemszöge
A csengő borzalmas hangjára kelltem fel ezt nem hiszem el mégcsak egy órája feküdtem le aludni morgolodtam mi közben az ajtó felé mentem mikor kínyitotam az ajtot még idegesebb letem nem hiszem el, hogy a Mikaelsonok nem ismerik a magán szférát.
- Te tudod, hány óra van? 5 perced van el mondani, hogy mit akarz!
-Bocsi fel keltetelek?
-Igen. - morogtam.
- Csak anyit szeretem volna, hogy gyere el a bálba tudom, hogy a hugom meg hívot és te el utasitotad. De engem fog nyuzni amiat, hogy nem jösz és nincs kedvem a hisztiét hallgatni.
-Bocs de nem megyek utálom a bálokat.
-Jó akkor csináljuk másképp - mondta és mélyen a szemembe nézet - el jösz a bálba - probált meg szugerálni.
-Mondtam, már, hogy nem.
-Baszus verbénát szedsz?
-Nem.
-Akkor hordasz. - jelentete ki
-Nem. - mondtam amire furán nézet rám.
-Jó mit szólsz, hogy el jösz csak a vacsorán veszel rész a maradék idöben meg nézheted a festményeim van egy szoba tele vele áll az alku.
-Redben ezek a feltételek plusz kérem a képet amit a kiálitáson látam.
-Rendben. - mondta és el ment én meg visza feküdtem aludni.
Mikaelson házban
Elijha és Rebakah mig fivérüket várták adig el foglalták magukat mig Elijha a napaliban olvasot a húg a szbályában kereste a megfelelő ruhát a bálhoz. Mikor haloták a bejárati ajto csukodását vámpír sebeségel testvérük elöt álltak.
- Na eljön? - kérdezte azonal Bekah.
-El-mondta egy kicsit ingerteben.
-Mi a baj Klaus? - kérdezte Elijha, mert kicsit furcsálta, hogy testvére ilyen idegesen jöt haza.
-Ez a lány titkol valamit nem tudtam meg igézni meg kérdeztem, hogy szed vagy hord-e verbénát és azt mondta, hogy nem.
-De te vagy a legerősebb lény bárkit meg tudsz igézni. Ha nem hord vagy eszik verbénát lehet olyan mint mi.
-Nem, nem érzem a szagán sima embernek tünik. Majd holnap vacsinál ki kérdezük. - mondta Klaus és el ment aludni bár sokáig nem jöt állom a szemére mert nem értete miért nem tudta meg igézni a lányt. A testvérei hasonloan voltak. Nagy nehezen de a Mikaelsonok szemére is rá jöt az álom. Nem is sejtve, arol, hogy holnap nagy napuk lesz.
YOU ARE READING
Triblid és a Hibrid
FanfictionEz a történet egy lányról szól aki nem használja az erejét és találkozik egy olyan fiúval aki visza él a hatalmával.