7.

155 3 0
                                    

Klaus szemszöge:

Este síkoltásra kelltem, kol szobájábol jött és mivel ott most Emilly alszik ott biztos ő volt. Vámpir sebeségel terem tem a szobában ahogy Elija és Rebecah is. Emilly ott vergödött az ágyon és fogta a mellkasát és mint ha fuldoklot volna. Nem értetem, hogy mi lehet a baja probáltam rázogatni mintha nem is érzékelte volna. Egyszer csak ara leszünk figyelmesek, hogy el kezd beszélni

-Kol segits.

Enyit mondot és már nem rángatozot. El kezdtem hallgatni a szív verését ami egyre halkab volt. Idegesen kelltem fel

-Elijha hívj ide egy orvost. Becak te tudod, hogy mi köze lehet Kolnak Emillyhez.

-Nem Nik. Azt sen tudtam, hogy ismerik egymást. Most mit tegyünk nem hadhatjuk meghallni. Ő az egyetlen barátnőm akkor is ha ő képtelen a szaretere.

-Nem hal meg nem hagyom - mondtam és le mentem a pincébe és fel kelltetem Kolt. Nem érdekel, hogy el árult meg akkarom menteni Emillyt. És az ő épsége fontosabb mint fivérem iránt érzet haragom.-Idd meg-nyomtam a kezébe.

-Látom nem változtál. Ilyen hamar letelt az 100 év vagy minek köszönhetem ,hogy fel ébresztetél.

-Nem csak 10 év telt. És kell a segitséged.

-Sose gondoltam  volna, hogy hallom ezt majd egyszer töled. Miben kell segitenem?

-Van egy lány Emilly Black pár honapja költözöt ide. Ma itt aludt, mert Rebecah rá vette. Egyszer csak el kezdet sikoltozni majd el ájult és a te neved modta.

-NEEE már megint. - mondta és rohant fel a szobájába. Nem értetem, hogy miért mondja azt, hogy megint. Gyors utána menntem  csak anyit látam, hogy el kezd kutakodni a cucai közt majd ki vesz valamit a lány táskájábol majd a szivébe szurta.

-Bocsi Emi de ez most fájni fog. - mondta majd Emilly el kezdet megint üvölteni. Oda akartam menni de Elijha le fogot ki idő közben vissza tért.

-Mit csináltál vele. Ha meghal  örökre a koporsodban fogsz rohadni.

-Nyugi Klaus nem fog meg halni. Nem elöször van ilyen rohamja. Tulságosan rég otta van ki kapcsolva az érelmei és mikkor a családja halálával álmodik akkor az érzelmei elöakarnak törni de ő elnyomja.

-Hogy tudja ki kapcsolni az érzelmeit nem vámpír. Nem érzem a szagán.

-Majd el mondja ha akarja. - mondta majd le ült az agyra Emilly mellé, meg fogta az egyik kezét. Majd a másik kezével el kezdte simogatni az arcát. Látam rajta, hogy menyire szereti a lányt. Biztos Emilly is így érezhet íránta ha már az ő segitségét kérte. Csalodotan hagytam ott őket. Fájt látom ezt. De nem érdekel, hogy az öcsémel van együt akkor is meg fogom védeni. Vissza menntem a szobámba majd befejeztem a festményem. Ez egy portréj Emillyröl. Egyszer látam mosolyogni és az a látvány anyira elbabonázot, hogy azonal el kezdtem le festeni. Remélem egyszer rám is igy fog mosolyofni. Az elmékedésem a drága húgom szakitota félbe.

-Hé Nik jól vagy?

-Miért ne lemék jól?

-Látam, hogy meg viselt ez az egész. Tudom, hogy szereted látszik rajtad.

-Mi értelme anak, hogy mit érzek ha ő másal van.

-De Nik nem biztos, hogy együt vanak hisz emlékez azért zártad koporsoba Kol-t, mert szerelmes volt Davinába. Ezen gondolkoz el. -mondta és magamra hagyot. Igaza van lehet, hogy van nála esélyem. Ere gondolva menntem el aludni.

Triblid és a HibridWhere stories live. Discover now