Kanıtlıyacağım..

2.1K 103 355
                                    

Hürkan koltuktan kalktı mutfağa gitti ve kendine bir şeyler hazırlamaya başladı.Daha saat erkendi 07:30'du.

Ama zaten uyuyamadığı için bir şey fark etmiyordu.Hürkan kendine bir bardakta kahve koydu.Ama zaman geçmiyordu saat ilerlemiyordu sanki.

Hürkan=Odaya dalsam n'olur ki? Mal mısın Hürkan içeriye dalınca ne diycen? Oof of,bok mu varda geldin sanki?

Hürkan tekrar kolunda ki saate baktı,saat 07;50'ydi.

Hürkan=Ne!?

Hürkan fazla ses çıkardığının farkına vardı ve eliyle hemen ağzını kapadı.

Hürkan=Daha 20 dakika mı oldu? O kadar şey yapmama rağmen.

Hürkan daha fazla dayanamadı.

Hürkan=Başlarım çocukluk arkadaşına ya.

Hürkan elindeki bardağı tezgâha bıraktı ve yatak odasına doğru hızlıca yürümeye başladı.Ama yarı yoldan geri döndü.

Hürkan=Hayır yapmamalıyım.

Tekrar odaya doğru yürüdü.

Hürkan=Ama ben sanki çocukluk arkadaşımla yatıyorum.

Tekrar geri döndü.

Hürkan=Hürkan kendine gel.Adı üstünde çocukluk arkadaşı.

Bir kez daha odaya adımladı.

Hürkan=Ama daha onu öpe-...

Geri döndü.

Hürkan=Hayır hayır.Çocukluk arkadaşı Hürkan çocukluk arkadaşı.

Hürkan zor da olsa kendini durdurdu.

Hürkan=Tamam.Bekle mk bir dur n'yapıyorsun ordan oraya?

Hürkan biraz etrafa baktı ve sonra masada duran anahtarları alıp evden çıktı.Kendi kendine konuşuyordu.

Hürkan=Evet,az önce Emre(m) ile Ömer'i evde bırakıp çıktım...Niye yaptım lan ben bunu? A evet kafamı dağıtmalıyım.İyi güzel de nereye gidicem?

Aslında Hürkan o kadar düşünmedi.Kayaların olduğu sahile gitti ve büyük bir kayaya oturdu.

Denizin maviliğine daldı.Hava soğuyordu ve hafif hafif yağmur yağıyordu,çiseliyordu.

Hürkan=Eğer yakın bir zamanda ölücek olursam bu yağmurun altında son nefesimi vermek istiyorum.

Hürkan gözlerini kapadı ve denizin sesini dinledi.Arkasından biri seslendi.

Teyze=Evladım? N'yapıyosun sen orda? Yüksek değil mi orası? Yoksa intihar mı etmeye çalışıyosun?

Hürkan=Yok teyzem yok,gayet mutluyum.

Teyze=Gel oğlum gel yüksek orası.

Hürkan güldü ve teyzenin oturduğu banka oturdu.

Teyze=N'yapıyosun sen burda anlat bakalım.

Hürkan=N'yapıyım teyze ya kafamı dağıtmaya çıktım öyle.

Teyze=Sevdiğin biri mi var yoksa?

Hürkan=Vallahi bende bilmiyorum ama öyle sanırım.Teyzem sana bir şey sorsam?

Teyze=Sor evladım sor.

Hürkan=Birini sevdiğini nasıl anlarsın?

Teyze=Birini sevdiğini nasıl anlarsııın.Eğer elin ayağın bir oluyorsa,şöyle bir elini göğsüne koyduğunda şuranın çırpındığını hissediyorsan (Hürkan'ın kalbini gösterir.),onun gözlerine bakamıyorsan ve onun bir saç teli bile koptuğunda ömründen ömür gidiyorsa,aşıksındır.Şimdi oğlum söyle sen bana,aşık mısın sen?

PorgolaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin