Papatya~

1.7K 88 270
                                    

İkisi birlikte Hürkan'ın evine varmıştı.

Ömer=Kendin durabilecek misim?

Hürkan=Heralde Ömer.

Ömer=Bak bir şey olursa kötü olursan ara,tamam mı?

Hürkan=Tamam sincabım ararım.

Ömer=Seni seviyorum bitti şimdi de sincabım mı başladı?

Hürkan=Seni seviyorum dedin!

Ömer=Hayır saçmalama.

Hürkan=Dedin seni seviyorum dedin!

Ömer=Hayır demedim.

Hürkan=Dedin.

Ömer=Demedim.

Hürkan=Dedin.

Ömer=O sadece bir örnekti! Seni seviyorum demedim!

Hürkan=Tamam sakin ol,niye bağırıyorsun?

Ömer=Çünkü sinir ediyorsun tamam mı!?

Hürkan=Özür dilerim.

Ömer=Özür falan dileme! Neyse gidiyorum ben.

Hürkan=Ömer?

Ömer Hürkan'ı dinlemeden gitti.Hürkan sadece her zaman olduğu Ömer'le şakalaşmıştı.Ama bugün fazla sinirli tepki vermişti.

Hürkan'ın hasta olduğunu bilmesine rağmen onu dinlemeden oradan ayrılmıştı.Hürkan ise sadece arkasından bakakalmıştı.

Hürkan=Ne yaptım ki ben şimdi? Şaka yapıyordum sadece.

Ömer gerçekten de olayı fazla büyütmüştü.Ve sanırım Hürkan'a küsmüştü.

Hürkan=Neyse ben onun gönlünü alırım.Bana küs kalamaz o.

Ömer evine yaklaşmıştı.

Ömer=Çok mu tepki verdim ya? Hayır hayır,ben nasıl rahatsız oluyorsam o da olucak.Belki o zaman ne hissettiğimi anlar ve durur.

Ömer kararını vermişti.Hürkan'ı sevdiği için çektiği suçluluk duygusunu onun da çekmesini istiyordu.

Belki de böylece o da Ömer'i anlar ve birbirlerini bırakıp daha da üzülmezlerdi.

Ömer=Bir süre soğuk davranmalıyım.Yoksa ümit vermiş oluyorum.

Hürkan evine girdi,İşlerini halletti,balkona çıktı ve oturdu.Gece olmuştu.Sıkıldığı için Ömer'i aradı.Ömer'in telefonu çaldığında kimin aradığına baktı.

Ömer=Niye arıyor ki? Niye olucak Ömer,gönlünü almaya çalışıyor konuşmaya çalışıyor seninle.Ama açmıycam.

Ömer telefonu açmadı.

Ömer=Onun benim için önemsiz olduğuna inandırmam lâzım.Üzgünüm Hürkan.

Hürkan=Bin kere arayıp seni rahatsız etmiycem.

Ömer=İyice daraldım yemin ediyorum.Hava almam lâzım.

Ömer balkona çıktı.10 dakika falan kaldı.Etrafa bakınırken bir şey fark etti.Karşı binanın duvarının arkasında onun balkonuna bakan birini gördü.

Ömer=Hey!

Siyah giyinimli kişi Ömer'in onu fark ettiğini anlayınca hemen duvarın arkasına geçti ve gitti.

Ömer=Hayır mk bok mu var da beni takip ediyorsunuz? Bir dakika ya o hırsızın suç ortağı falansa?

Ömer korkmuştu çünkü onu tekrar,öldürülme korkusu sarmıştı.Panik olmuştu.

PorgolaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin