Ömer hâlâ Hürkan'ı kovalıyordu.Hürkan'ın ayağı bir deniz kabuğuna çarptı ve yere düştü.Ömer'de onun ayağına takıldı ve üstünde düştü.
Kısacası Hürkan'ın sırtına düşmüştü Ömer.
Ömer=Kusura bakma takıldım.
Hürkan=Ama doğru şekilde düşmedik bekle.
Ömer=Ne?
Hürkan Ömer'i üzerinden kaldırdı.Sırt üstü yattı ve Ömer'i üzerine çekti.Şimdi ise Ömer ve Hürkan yüz üstü bir şekilde birbirlerinin üzerindelerdi.
Hürkan=Böyle daha iyi.
Ömer=Sen ciddi misin?
Hürkan=Hem de çok.*sırıtır*
Ömer=Bırak da kalkıyım.
Hürkan=Yoo,kalkmıyorsun.
Ömer=Biri fark edicek.
Hürkan=Etsin.
Ömer Hürkan'ın üzerinden kalkmaya çalıştı.Her kalkmaya çalıştığında Hürkan daha da kendine çekti.
Ömer=Böyle durunca n'oluyor?
Hürkan=Hoşuma gidiyor.
Ömer=Bu şekilde durunca niye hoşuna gidiyor?
Hürkan=Duruşumuz değil.Böyle durunca bana bakan yüzün hoşuma gidiyor,hoşuma giden sensin.
Ömer kızardı.
Ömer=Ne o internetten çok mu iltifat aradın? Kötüydü.
Hürkan=O yüzden mi kıpkırmızısın?
Ömer=Hava sı--
Orda duran yaşlı bir adam.
Yaşlı adam=Ayıp ayıp! İnsan içindesiniz bir de erkek olucaksınız.Sizin gibileri toplayıp bir yere gömmek lâzım.
Hürkan kalktı adamın üzerine yürüdü.
Hürkan=Senin gibi buruşuklar da ölmeyi unutmuş seni de alıp gömelim mi? Diğer tarafta bekleyenlerin vardır.
Yaşlı adam=Bak bak,bir de dikleniyorlar.Sizin gibiler yüzünden Türkiye böyle.
Hürkan=Senin Türkiye için yaptığın ne yiyip,içip,sıçıp millete sallamak mı?
Yaşlı adam=Bana baksa--
Hürkan=Asıl sen bana bak sikik.O ailene verdiğin boktan saygın var ya,o saygını sikiyim senin.İnsanların yönelimlerine saygı göstermiyorsan seni gibi sikimsonik insanların yaşamaya hakkı yok.Hatta n'yapalım biliyor musun? Senin gibilerini toplayıp gömelim nasıl fikir?
Yaşlı adam=Manyak mıdır nedir?
Yaşlı adam oradan uzaklaştı.
Hürkan=Siktir git!
Ömer=Kodumun pi*i .Sen kimsin lan or**spu çocuğu.Ben senin ananın a*ını---
Hürkan=Sakin.*Kahkaha atar* Ömer sakin.
Ömer=Ama kodumun salağına baksana hakaret ediyor.Ben senin o kel kafanı s!..----
Hürkan eliyle Ömer'in ağzını kapadı.Kahkaha attı.
Hürkan=Ömer sakin ol tamam,adam gitti.
Elini çekti.
Ömer=Çok fazla yükseldim dimi?
Hürkan=Yani biraz.Ama haketti.
Ömer=Evet,hem de daha fazlasını haketti.
Hürkan=Hadi gel gidelim artık.