Pes edersem..

1.4K 77 260
                                    

Ömer vurulmamıştı ama kolunu mermi sıyımıştı ve kanıyordu.O kadar merminin arasından bu kadar küçük bir yarayla kurtulmaları bir mucizeydi zaten.

Bir süre sonra silah sesleri kesildi,mermiler durdu.Ardın araba ordan uzaklaştı.

Hürkan=Ömer kolun kanıyor!

Ömer=Tamam sakin.Sadece sıyırmış.

Hürkan=Hemen hastaneye gidiyoruz,yürü!

Ömer=Hürkan evde de halledebiliriz.

Hürkan=Ömer yürü!

Ömer daha fazla ısrar etmedi ve bir hastaneye gittiler.Ömer'in koluna pansuman yapılırken Hürkan polislerle konuşuyordu.

Hürkan=Bir anda ateş açtılar n'oldu anlamadık.

Polis=Anlıyoruz.O sokakta ki kameraların hepsini kontrol edicez merak etmeyin.

Hürkan=Markette bir adam vardı.O şüpheli olabilir.

Polis=Bu kişiden mi söz ediyorsunuz?

Polis elinde ki resmi Hürkan'a gösterdi.Resimde marketin içinde yerde kanlar içinde yatan bir adam vardı.

Polis=Boğazı kesilmiş hâlde bulduk.

Hürkan=Ama nasıl? Çok şüpheli davranıyordu.

Polis=Siz endişelenmeyin o sırada sokakta olan her bir görgü tanığını sorgulayacağız.

Hürkan=Pekâlâ teşekkürler.

Polis=İyi günler.

Sevgi arkasında hiçbir görgü tanığı bırakmamak için kiralık katile para yalanını uydurup işini hallettikten sonra onu öldürtmüştü.

Ahmet=Sevgi şunları yapmaktan vazgeç artık yoksa elimden bir kaza çıkıcak.

Sevgi=Çıksın bakalım kim kimi öldürüyor.Hem vazgeçmiycem her şeyi deniycem onu öldürmek için.Bunun için de arkamda iz bırakmamam lâzım.

Ahmet=Oğlunun üzülmesini ne kadar çok istiyorsun.

Sevgi=Benim soyadıma leke atılacağına oğlumun üzülmesini yeğlerim.

Ahmet evden çıktı ve gitti.

Ahmet=Alo?

X=Buyrun.

Ahmet=Bana acil susturuculu bir silah ayarlaman lâzım.

X=Ahmet abi sen misin?

Ahmet=Evet benim.Gözünü seviyim elini çabuk tut.

X=Ahmet abi sen n'yapıcaksın silahı?

Ahmet=Sevgi.Yine bir şeyler planlıyor.

X=Bekle öldürücek misin!?

Ahmet=Yapmak zorundayım.Daha önce yapamadım ama bu sefer yapmak zorundayım.

X=A-ahmet abi bunu denediğinde-

Ahmet=Evet biliyorum,kardeşimi öldürdü.Bu sefer ölücek olanda ben olabilirim.O yüzden Ömer sana emanet.

X=Abi yapma.

Ahmet=Yapmak zorundayım.Oğlumun ve sevdiği kişinin hayatı tehlikede.Şimdi sen söyle bana ne zaman hazır olur silah?

X=Şey birkaç güne anca olur.

Ahmet=Olmaz bu çok uzun bir süre.Bu süre içinde Allah korusun neler yapar.

X=Elimden geldiğince hızlı olurum ama söz veremem abi.

PorgolaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin