Beni Sevme!

1.4K 72 175
                                    

Aradan 1 gün geçmişti.Ömersiz bir gün daha.Kahvaltısını ediyordu ve koltukta oturup telefonuna bakıyordu.Hürkan'ın tüm gün boyunca yaptığı buydu.

Ömer mi? Ömer ne kadar Hürkan'ın yanında ağlamamak için dirense de eve gelince ağlamaktan gözleri kıpkırmızı olmuştu.

Hürkan=Biz neden birlikte olamıyoruz? Bunu bize neden yapıyorlar?

Ömer=Oysa ki tek suçumuz aşık olmamız ve cezası ise ölüm mü?

Hürkan arada bir Ömer'e mesaj atıyordu ama Ömer'in cevapları hep aynıydı."Hürkan yazma"  "Konuşmamalıyız."   "Beni artık sevme".

O kadar kolaydı sanki sevmemek.Her güldüğünde,her ağladığında yanında olamamak.Bu sanki ruhunun bedeninden ayırlmadan önce ki son saniyeleri gibiydi.

Gitmeliydi ama gidemiyordu,öyle ya da böyle o acıyı çekiyordu.Onu bırakamıyordu ama bırakmalıydı.Bu hem ruhun hem de bedenin canını yakardı.

Ömer ve Hürkan'ın canı da ruhundan ayrılamayan bir beden gibi yanıyordu.Birbirlerine ölesiye sarılmak istiyorlardı,tabi eğer aralarına ölüm girmeseydi.

Yüzlerine tebessüm ettirecek hiçbir şey yoktu sonuçta yağmur fırtınaya karışmışken güneş yüzünü göstermezdi.

Sevgi=Ömer nerde?

X=Hürkan'ın yanında değil efendim.

Sevgi=Yani diyorsun ki,Hürkan ve Ömer ayrıldılar.Şuan ise birbirlerinde kalmıyorlar.

X=Evet efendim.

Sevgi=İyi de onlar sevgili değildi ki.Ömer cesaret edip söyleyemez onu sevdiğini çünkü neler yapıcağımı biliyor.

X=Şuan tamamen ayrılar efendim.

Sevgi=Bir dakika,tabi ya! Söyleyemez çünkü neler yapıcağımı biliyor.Böylece eğer onda kalmazsa ona zarar vermiyeceğimi düşünüyor.

X=Nasıl yani efendim?

Sevgi=Hıh,kendini çok fazla zeki sanıyorsun Ömer ama ben senin annenim sen de benim oğlum.Ne yapıp yapmayacağını saniyesinde bilirim.

X=Efendim,biz n'yapalım şimdi?

Sevgi=Ömer onu incitmeyeceğimi sanıyor ama yanılıyor.Ayrı kaldıklarında ona daha kolay zarar verebilirim.Ama önce plan yapmamız lâzım.

Ahmet bey Sevgi hanımı ve yardımcısını kapı aralığından duymuştu.

Ahmet=Pislik karı.Silah hazır olana kadar o çocuklara zarar veremiyceksin buna izin vermiycem.

Ahmet bey kendi odasına gitti ve kapıyı kitledi.Hemen Hürkan'ı aradı.

Ahmet=Alo?

Hürkan=Kimsiniz?

Ahmet=Benim Ahmet abin.

Hürkan=Ba-- yani Ahmet abi?!

Ahmet=Baba diyebilirsin oğlum,kasma kendini.

Hürkan=Şey,kusura bakmayın.Ömer nasıl hiç konuştunuz mu?

Ahmet=Hayır oğlum benim telefonlarıma da dönmüyor.

Hürkan=Of.

Ahmet=Hürkan oğlum kaç o evden.

Hürkan=N'oldu?..Sevgi hanım dimi?

Ahmet=Evet oğlum kaç,öldürücek seni.

Hürkan=Ahmet abi,yani baba ben senin hakkını nasıl ödiycem?

PorgolaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin