(Korkmayın final değil.)
Hürkan=Söz vermiştin..kırmıycaktın kalbimi..
Aradan 2-3 gün geçmişti.Ömer'in aramalarının hiçbirine dönmüyordu Hürkan.
Evinin bir köşesinde oturmuş,elinde sigarası vardı.Bir köşe de ise hafif kırık telefonu.
Telefon bir kez daha çaldı,tam 150 cevapsız arama vardı Ömer'den.
Arada bir kapısına gelip sürekli özür diliyordu.Hürkan ses vermeyince de gidiyordu.O gün yine geldi önce aradı,tabi ki de açan olmadı.Sonra kapıyı tıklattı,sonra tekrar,tekrar,tekrar,tekrar ve tekrar.
Hürkan=Yeter!
Hürkan elleriyle kulaklarını kapamıştı.
Hürkan=Git! Yeter artık git! Defol git!!
Ömer'de ağlıyordu.
Ömer=Biliyorum..biliyorum.Bana kızgınsın ama beni affedene kadar yanından gitmiycem.Seni yalnız bırakmıycam.
Hürkan=Beni öptün ve sonra gerçek değildi diyorsun!! Şimdi de gelmiş seni bırakmıycam diyorsun!!
Ömer=Hürkan lütfen sakin ol ve beni dinle.
Hürkan=Benden sakin olmamı bekleme Ömer!!
Ömer=Ağlama lütfen..
Hürkan=Neden hoşuna mı gidiyor ağlamam..Benim sana olan sevgimle dalga geçmek hoşuna gidiyor mu!?!
Ömer=Hayır saçmalama sana bir şey olsa dayanamam ben..
Hürkan=O yüzden mi kalbimi paramparça ettin.
Ömer=Hürkan ben gerçekten özür dilerim yalvarırım beni affet.Biliyorum yapmamalıydım.
Hürkan='Özür dilerim' sürekli söylüyorsun ama bir şeyi değiştirmiyor.Vazgeç artık.
Ömer=Hayır.Yapamam.Vazgeçemem.Ben nasıl senden vazgeçebilirim ki?
Hürkan=Canımı çok yakıyorsun..canım acıyor..yapma artık..benimle uğraşmayı bırak ve git.
Ömer=Hayır,gitmiycem.Senin dediğin gibi bırakmıycam gidemezsin..
Hürkan=Ya gidersem? N'yaparsın?
Hürkan'ın göz yaşları Ömer'in ki gibi durmak bilmiyordu.
Ömer=Eğer gidersen ve beni bırakırsan..dayanamam..ölürüm.Beni bırakırsan ölürüm Hürkan.
Hürkan=Sen beni zaten öldürdün.
Ömer=Sus,böyle konuşma.
Hürkan=Bensizsin artık..git.Git ve bensiz yaşa,buna alış.
Ömer=Alışamam.
Hürkan=Yapabilirsin.Benim kalbimi tuzla buz etmek kadar kolay.Artık ben yokum.
Ömer=H-hayır ben böyle düşünmek istemiyorum.Hürkan kapıyı aç.
Hürkan=Bensizken bana yaptıklarını sakın başkasına yapma.O benim kadar iyi olmayabilir.
Ömer=Hürkan aç kapıyı,beni korkutuyorsun.
Hürkan=Korkma..
Ömer=Hürkan sakın bir şey yapıyım deme kendine.Aç kapıyı!
Hürkan=Korkma..kısa sürücek.Sonra beni unutursun.
Ömer=Hürkan yapma aç kapıyı!
Ömer kapıyı zorluyordu.Kapıyı ne kadar zorlasa da açılmıyordu.Omzuyla vurdu,tekme attı ama açılmıyordu.