21.BÖLÜM

18 2 0
                                    

Adam ve kadın süs havuzunun karşısında konuşmadan duruyordu.Seyfullah ne kadar konuşmak istese de konuşmadı,o yüzü kendinde bulamıyordu.Aklındaki tek bir soru onu mahvediyordu.Ya benim yüzümden üzgünse? Uzun süren sessizliği Ayşegül bozdu ve "babam" dedi,Seyfullah'ın içini rahatlatmak istercesine.Seyfullah sustu,devam etmesini bekledi.Ayşegül devam etti "Son denemede ki yanlışlarımdan sonra,dershaneye gönderecekmiş."Sustu,Seyfullah'ın konuşmasını bekledi bir süre.Konuşmadı sadece içinden ne güzel diye geçirdi.Ama Ayşegül'ün son söylediğinden sonra boğazına bir yumru oturdu,konuşamadı.Ayşegül "Kurs yatılı ve başka şehirde..." Ortamda uzun bir sessizlik oluştu ikiside karşılarındaki havuzun suyunun akışını izledi bir süre.Konuşmadılar belki ama birbirlerini anladılar.Seyfullah ne diyeceğini bilemeyerek "Ne kadar sürecek?" diye sordu.Ayşegül onu "bilmiyorum,muhtemelen sınava kadar oradayım"diye cevapladı.Seyfullah'ın ağzından belli belirsiz bir 'Hım'çıktı.Ayşegül içinden gelen cesaretle elini  Seyfullah'ın demir korkukuktaki elinin üzerine koydu.Seyfullah başta afallasada sonradan baş parmağını Ayşegül'ün elinin üzerine koydu,usulca okşadı.Ayşegül yerinde kıpırdandı ve başını sevdiği adamın omzuna koydu,gözlerini kapadı,huzurla.O gün ikiside ilk kez huzuru bu kadar derinden hissettiler,huzur onlara hiç bu kadar keyifli gelmemişti...

KALBİMİ KIRIYORSUN! (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin