Ayşegül'den:
Deniz'in söylediklerinden sonra Seyfullah ona yumruk atmıştı. Seyfullah'ın attığı yumrukla biraz afallayan Deniz hemen Seyfullah'a karşılık olarak yumruk atmıştı ki gelen çığlık sesiyle önce Berra'ya ardından da baktığı yere baktım. Alper Deniz'in arkadaşının sırtına binmiş çocuk tam onu atacağı sırada çığlık atmıştı ve "Son bir sözüm olacak ya" diye bağırıyordu.Çocuk buz gibi bir sesle "söyle!"dedi. Alper sinirle "ne bağırıyon be?"dedi. Ama Sonra çocuğun ona bakan sinirli bakışlarını görünce Seyfullah'a bakarak "Kardeşim,yangın dolabını karıştırırsan ne olur?"dedi. Bir anda duran Seyfullah önce düşündü. Ardından "ne olur?" demişti ki boşluğundan yararlanan Deniz ona peşpeşe 3 tane yumruk atmıştı.Seyfullah'ın yüzünü gördüğümde istemsizce çığlık attım. Seyfullah'ın endişeli gözleri gözlerimi bulduğunda uzun bir süre Deniz de bana baktı. Kısa süre sonra Deniz'i tutan Eslem'le Seyfullah'ın yanına gittim ve "Neden vurdun ki?"dedim. Sinirini hâlâ atamayan Seyfullah cevap vermek yerine sadece gözlerime baktı. Tam yüzüne bakmak için hamle yapmıştım ki başını sırtını yasladığı duvara yaslayıp "Bence bakma. Sevgilin kızabilir çünkü"dedi. Artık gerçekten sıkılmıştım.Sabahtan beri sevgilin deyip duruyordu. Ona"Kimden bahsediyorsun?"dediğimde bana "sabah aşkım dediğin çocuktan bahsediyorum"dedi sinirle. Evet, hatırlamıştım. Ona sinirle "Sence 10 yaşındaki bir çocukla nasıl sevgili olabilirim?"dedim. Bana inanamaz bir şekilde baktı. Sonrada yarasına bakmama izin verdi. Dudağının kenarındaki kanı silerken gözlerine baktım.Gözlerini kapatmıştı. Gözlerimi çekeceğim sırada gözünden akan yaşla durdum. Kısa sürede düşen yaş elime gelmişti ve avuç içimde durmuştu.Gözlerini açtı ve gözlerimi teğet geçip boşluğa odaklandı. Ardından da "Bu senin için döktüğüm son gözyaşı olsun"dedi ve gitti...Gerçekten gitmişti,arkasında avucumdaki ıslaklığa bakan beni bırakıp...
*Sizce Seyfullah neden kaçtı?*
*Gitmek bir çözüm müdür ki gitti?*
*2 sorunu cevabını çok merak ediyorum cevaplarsanız çok sevinirim,gizli okuyucular:)*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİMİ KIRIYORSUN! (DÜZENLENİYOR)
Teen Fiction-O çocuğun sana bakmasına izin verdin! +Bundan sanane? -O çocuğa gıcık olduğumu biliyorsun! +Biliyorum.Ama senin bu kadar kıskanç olduğunu bilmiyordum.Kusura bakma! -Seni kıskanmadım!Sen benim neyimsin ki seni kıskanayım?Hiçbir şeyimsin! +Haklısın...