Ders çalışmayı bilmem kaçıncı kez sessizliği bölen telefonun sesiyle bıraktığımda telefonu elime aldım ve bildirimlere baktım.32 cevapsız çağrı.17{S}, 10İrem'imm, 5 Alpella'mmm.En çok Seyfullah'ın aramış olması hoşuma gitmişti.İnternetimin açık olmadığını hatırlayınca internetimi açtım ve gelen bildirim seslerine göz devirip telefonu sessize aldım ki evdekiler rahatsız olmasın:
[Ortaokul Kankaları]
Alpella"mmm:Yavrumlar Ayşegül'e mesajlarınız gidiyor mu?
İrem'imm:Hayır.Maalesef benimki gitmiyor.Seyfo seninki gidiyor mu?
Ve tahmin ettiğim üzere cevap yoktu.Ki şuanda çevrimiçi yazısını çok net bir şekilde görebiliyordum.Zaten kısa süre sonrada özelden mesaj gelmişti:
{S}:Sabahtan beri mesajlarım iletilmiyor.3 saat sonra ilk kez mesajlarım iletiliyor ve sen şu anda bana bir şey yazmıyorsun.Ki bu da beni kırıyor...A:Ne dediğinin farkında mısın?
A:Asıl senin yaptığın ya da söylediğin sözler beni kırıyor.
{S}:Farkındayım ve farkında olduğum halde kırıcı sözler geri alınamıyor.Maalesef...
{S}:3 saat önce seni kırdıysam ya da üzerine gittiysem çok üzgünüm.
{S}:Kırmak istediğim son kişi bile değilsin.İnan bana...
{S}:Şimdi derin ve mutlu bir uyku çek.Yarın çok güzel bir gün olacak.
{S}:Rüyanda beni gör!
(Görüldü)
A|Çevrimdışı{S}:Yarın gözaltların şişmiş veya morarmış bir şekilde yanıma gelirse çok kötü olur!
Son yazdığı şeyi bildirimlerden okuyup gülümsedim ve telefonu kapatıp yatağıma uzandım.Çok geçmeden de kendimi uykunun derin kollarına bıraktım...
2-3 gün sonra yeni bölüm attım.Üzgünüm.Aslında diğer bölümü Seyfullah'ın gözünden yazmayı çok isterdim.Ama maalesef beni çok zorluyor.Ne mi zorluyor beni?
Geçmiş...
Geçmiş beni o kadar çok zorluyor ki...
Aslında sadece geçmiş değil.Kısa zaman önce gözlerini dünyaya kapamış olan gerçek Seyfullah zorluyor beni.Kitapta adı geçtikçe ona ihanet ediyormuş gibi hissediyorum...Her neyse umarım beni anlarsınız...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİMİ KIRIYORSUN! (DÜZENLENİYOR)
Ficțiune adolescenți-O çocuğun sana bakmasına izin verdin! +Bundan sanane? -O çocuğa gıcık olduğumu biliyorsun! +Biliyorum.Ama senin bu kadar kıskanç olduğunu bilmiyordum.Kusura bakma! -Seni kıskanmadım!Sen benim neyimsin ki seni kıskanayım?Hiçbir şeyimsin! +Haklısın...