"Bana hemen suyumu getirin! "
Gür çıkan sesten dolayı korkan çalışanlar kibirli ve kendini beğenmiş oyuncu için koşarak su getirmek için harekete geçti. Herkes bu kibirli kızı sevmese de oyunculuğu dillere destan olduğu için bir dediğini iki etmeyip onun kölesi olmaya mecburlardı.
Yirmi beş yaşlarında olan çalışan genç kıza suyunu getirip önünde saygıyla eğildi.
"Buyrun efendim"
Sooyoung suyu alıp dudaklarına götürdüğünde ağzı bozuk olduğu için hemen küfür savurmuştu etrafa.
"Siktir ya bu ne böyle! çok sıcak bu su!"
Genç oğlan agresif ve ağzı bozuk kızın elinden hızla suyu alıp özürlerini dile getirdi. Biliyordu ki bu genç kız zar zor bulduğu bu işi elinden alırdı.
"Hemen yenisini getiriyorum efendim. "
Kız birşey demeden oğlan ayrılmıştı bile. Yönetmen derin nefes alıp korka sıkıla Sooyoung un yanına geldi.
"Efendim çekimlere başlayalım mı artık? "
Sooyoung kel ve yaşlı adamı onaylayıp giydiği hanboku düzeltmiş sete doğru adım atmıştı.
Sooyoung un ne kadar ağzı bozuk, karekteri iğrenç olsa da oyunculuğu önceden de dediğim gibi efsaneydi. Hatta herkes benim yazdığım seneryoda oynasın diye sıraya giriyorlardı.
Şimdi çektiği ise tarihi bir diziydi. Prenses rolünü üstlenen Sooyoung aşkının peşinden gidecekti. Tabi karekteri ordunun en güçlü askerine aşık olmuş ama aşkına karşılık bulamamıştı.
Sooyoung a göre aşırı saçma olsada bu kurgu adını güzel yerlere getireceğinden emindi Sooyoung zaten o yüzden kabul etmiştiya.
"Herkes yerlerine"
Yönetmenin gür sesiyle herkes yerlerine geçmiş rollerine anında bürünmüştü.
Sooyoung rolü gereği gözlerini doldurup kral rolünde oynayan adamın önünde edilmişti saygıyla.
"Kralım lütfen beni bağışlayın ama ben prens ile evlenemem. Benim sevdiğim biri var"
Sooyoung un titrek ama kendinden emin sesiyle herkesi büyülemişti bile
"Prenses benim lafımın üstüne laf mı söylüyorsun sen! "
Sooyoung başını eğerek kralın önünde diz çöktü tabi kendi doğaçlaması olan göz yaşlarınıda serbest bırakmayı ihmal etmedi.
"Bağışlayın kralım ama ben o çocukla evlenmek istemiyorum ben sizin sağ kolunuz olan komutan Jeon ile evlenmek istiyorum"
"Kestik!!! "
Sooyoung hemen ayağa kalkıp üzerini silkeleyip ayağında bulunan geleneksel Gomusin ayakkabısını çıkardı.
"Sikeyim ben bunu ya ne bu böyle ince güzel ayaklarım mahvoldu resmen lanet ol-"
Sözünü kesen biricik menejeri Jimin di.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Past and Future ♧
Fanfiction"Ben buralı değilim" "Sen de mi göçmensin yoksa? " Sorduğum soruyla kafasını iki yana salladı. "Ben Kore den geliyorum Jungkook" "Vay be öyle bir yer mi var" Yayım tarihi:[09/08/2021]