Sooyoung ve Jimin ayrı odalarda kalmalarına rağmen ikisi de anlaşttıkları saatte buluşmuştu.
Jimin şoför koltuğuna yerleşmiş Sooyoung da hemen yanına oturmuştu.Jimin boom booma anahtarı takıp çalıştırmak istemiş lakin çalıştıramamıştı.
"Lanet olsun Sooyoung çalışmıyor! "
Sooyoung Jimin in kafasına bir tane geçirip sessiz şekilde konuştu.
"Kapa çeneni Jimin, askerleri yanımıza mı toplamak istiyorsun"
Jimin anında kuzenini haklı bulmuştu, malum Yoongi denen asker durmadan Jimin'e kızıyordu.
"Sooyoung yer değiştirelim mi?, belki sen buraya oturursan gideriz"
Sooyoung anında Jimin'i onayladı. Belki de aynı o zaman ki gibi davranmam gerekiyor diye düşünüp yerlerini değiştirdiler.
Sooyoung da aynı Jimin gibi anahtarı çevirmiş ama arabayı çalıştıramamıştı.
"Siktiğimin arabası çalışsana! "
Öfkeyle çıkan sesini ve edepsiz ağzını Jimin kapattıp Sooyoung un kafasından tuttuğu gibi yere doğru eğdi.
"Ne yapıyorsun sen? "
"Jungkook denen komutanı gördüm"
Sooyoung Jimin in dediklerinden sonra kafasını belli olmayacak şekilde çıkarıp Jungkook un olduğu tarafa baktı.
Jungkook iki de bir etrafını gözleyip sarayın çıkış kapısına doğru ilerlediğini görmesiyle boom boom dan sessizce indi tabi onunla birlikte Jimin de.
"Soo nereye gidiyoruz? "
"Bu askerin neler çevirdiğini merak ediyorum Jim o yüzden düş peşime"
Jimin istemeye istemeye Sooyoung'a uyuştu. Saray kapısı yerine duvardan çıkmayı akıl etmişlerdi. Jimin başta ne saçma şey demiş ama sonrasında karşısında prenses olduğunu anlayınca duvara yönelmişti.
Jimin iki elini birleştirmiş Sooyoung un çıkması için merdiven görevi görmüştü. Sooyoung un aklından geçen Jimin in yardımı ile duvardan havalı şekilde atlamaktı lakin kader onun yerine duvardan yüz üstü düşmesine neden olmuştu.
İçinden binlerce küfür saydıran Sooyoung Jimin atladığı an sanki düşmemiş gibi davranıp havalı sandığı yürüyüşünü sergilemişti.
"Düzgün yürü! "
"Zaten düzgün yürüyorum Jimin"
"Götün pişik olmuş gibi yürüyorsun"
Sooyoung kuzenin saçma cümlesine göz devirip Jungkook u uzaktan takip etmeye devam etti. Tahminen on beş dakika kadar yürüdüklerinde göl kenarı gibi bir yerde buldular kendilerini.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Past and Future ♧
Fanfiction"Ben buralı değilim" "Sen de mi göçmensin yoksa? " Sorduğum soruyla kafasını iki yana salladı. "Ben Kore den geliyorum Jungkook" "Vay be öyle bir yer mi var" Yayım tarihi:[09/08/2021]