Sonunda banyomu yapabilmiştim. Sabah wheein'e banyo yapmak istediğimi söylemiş ardındanda wheein ve bir kaç kız daha benimle gelmişti. Niçin yanıma geliyorsunuz? Diye sorduğumda beni yıkamak için geldiklerini anlamış ve büyük bir kaosa neden olmuştum.
Bir insan kendi kendine yetemez mi ya, insan bir banyosunu kendi yapamayacaksa neden insan.
Wheein bu rahatsız hanboku giymemde yardımcı olmuş şimdi saçlarımı kocaman topuz yapmıştı bende bundan rahatsız olduğum için bozup sade bir şekilde saldım. Bu ne ya ben kendimi zor taşıyorum birde kafamda kocaman sepeti nasıl taşıyayım.
Wheein bana ne kadar homurdansada onu dinlemeyip Jimin in odasına gittim. Benim minik Jiminim bensiz yapamaz.
Kapıyı tıklamadan hızla girdiğimde, jimin ellerini Yoongi nin poposunu koymuş pis bir sırıtış yerleştirmişti yüzüne. Wheein *tövbe tanrı affetsin yanacaksınız* adlı saçma duasını etmiş bende ona göz devirip odaya dalmıştım.
Yoongi beni görür görmez jimini itmiş karşımda saygıyla edilmişti.
"Prenses göründüğü gibi değil yemin ederim, ben uyandırmak için girdim ama kendisi bir anda elini popama attı yemin ederim"
Dediğine kıkırdayıp yatağın üzerine oturdum.
"Aferin Jimin bulmuşsun süt gibi çocuğu bırakma"
Jimin dediğimden keyif almış elini Yoongi nin beline sarmıştı.
"O iş bende kuzen, bir kere koynuma girdi mi bir daha çıkmak istemez"
Yoongi bize sinirli şekilde bakarken odaya jungkook girmişti. Siyahlarla kaplı vücuduna tek renk getiren beyaz teni olmuştu.
Sooyoung kendine gel, ayak üstü herife azıyorsun onun kalbi başkasında baksana hala unutamamış. Kendi kendimi ikna ettikten sonra jungkook'a kocaman gülümsedim.
"Yoongi yi gelin alıyoruz"
Dediğime Yoongi kaşlarını çattığında jungkook kıkırdamıştı. Dün uzun süre sohbet etmiştik jungkookla başta oda erkek erkeğe sevgi beslenmemesi gerektiğini söylemişti ama ona tatlı dille bunun normal olduğunu anlatmıştık. Şimdi en büyük destekçileri olma yolunda ilerliyor.
"Yoongi ye gelinlik çok yakışacak"
Jungkook'un dediğine herkes götü yırtılana kadar gülerken, Yoongi sinirle bize bakmıştı. Ne canım süt gibi teni var yakışır yani.
"Amma çok saçmaladınız sizde, şakanın da bir dozu var! "
Jimin elini şaşırmış gibi ağzına götürdü
"Sevdiğim adam homofobik çıktı, nerelere gidem ben şimdi"
"Üzerini giyin de halkın yanına ineceğiz"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Past and Future ♧
Fanfiction"Ben buralı değilim" "Sen de mi göçmensin yoksa? " Sorduğum soruyla kafasını iki yana salladı. "Ben Kore den geliyorum Jungkook" "Vay be öyle bir yer mi var" Yayım tarihi:[09/08/2021]