Akşamın karanlığı etraftan gelen sesler ile Sooyoung yerinde kıpırdanıp gözlerini araladı. Beklemediği şey ise elinde kılıçla bekleyen yirmiye yakın insan hadi ama bugün şakayı kaldıracak havamda değilim dercesinde Sooyoung oflayıp arabadan indi.
"Neler oluyor burda! "
"Prenses çekilin o türü belli olmayan şeyin önünden size zarar verebilir"
Üniformalı birinin öne çıkarak söylediği şeye Sooyoung büyük bir kahkaha attı. Ne yani bir araba beni öldürecekmiydi.
Sooyoung gülmeye devam ederken Jimin uyanmış korkuyla soluğu Sooyoung un kolunda almıştı. Tabi bir dokunuşu ile askerin biri kılıcını Jimin e uzatmış ve yüksek sesle bağırmıştı.
"Ellerini çek prensesten! "
Sooyoung un kahkahası son bulmuş sorar gözlerle askere bakmıştı, şakanın dozunu arttırıyorlardı ve buda Sooyoung un sinirine dokunmuştu.
"Tamam çocuklar şaka bitti sizi o şerefsiz mi yolladı? "
Elinde tuttuğu kılıcı tekrar yerine koyup prensese saygı ile eğildi.
"Krala şerefsiz diyemezsiniz prenses"
Sooyoung yerinde huzursuzca kıpırdanıp Jimin e baktı.
Jimin in ise ondan daha beter olduğu kesindi kendisi durmadan titriyor etrafa baktıkça keskin nefes alışverişleri sağlıyordu."Kral mı? "
Sooyoung un söylediğiyle asker sinirlense de karşısında prenses olduğu için zorlanarak da olsa sakin kalmıştı.
"Evet prenses kral, babanız sizi bekliyor"
Sooyoung önce Jimin e bakmıştı ondan da onay alınca gitme kararı aldı. Ama öncesinde birşey yapmalıydı.
"Bu aracı sarayda bir yere koyun sakın kimse dokunmasın"
Aslında Sooyoung ne yaptığının farkında bile değildi sadece bu arabaya zarar gelmemesi gerektiğini anlamıştı o burdan kurtulma şansıydı.
Asker başıyla onaylayıp tekrar Jimin e baktı. Hiç kimse prensese dokunamaz ya da selam veremezdi peki bu kimdi de onda dokunma cesareti vardı.
"Ellerini çek! "
Askerin gür çıkan sesinden dolayı Jimin yerinde hafif sedelemiş ama yene de Sooyoung dan ayrılmamıştı. Asker sinirle bir adım attığı sıra da Sooyoung eliyle durması için harekette bulundu.
"Ona dokunma sakın!"
"Ama prenses size kimse dokunamaz"
Sooyoung un kafası dolu olduğu için çoğu şeyi es geçmişti.
"O kimse değil asker, o Jimin ve benim kuzenim ona iyi davranın"
Asker geriye doğru tek bir adım atıp kafasıyla prensesi onayladı. İşte tarihe bir yeni kişi katılmıştı. Park Jimin prensesin kuzeni olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Past and Future ♧
Fanfiction"Ben buralı değilim" "Sen de mi göçmensin yoksa? " Sorduğum soruyla kafasını iki yana salladı. "Ben Kore den geliyorum Jungkook" "Vay be öyle bir yer mi var" Yayım tarihi:[09/08/2021]