five

74 23 8
                                    

Jungkook ve Sooyoung girdikleri iddia üzerine soluğu ok talimi yapılan yerde aldılar. Etrafta bulunan askerler daha ne olduğunu anlayamadan Sooyoung ve jungkook malzemeleri ellerine almışlardı bile.

"Prenses lütfen elimizdekileri bırakın bir yerinize zarar gelecek"

Sooyoung Wheein'e göz devirip jungkook'a gülümsedi.

"Ben kazanırsam bana ne hediye vereceksin komutan? "

Sooyoung hediye derdinde olan bir kız değildi hem neden olsun ki kendisi zengin biriydi ama jungkook tan ne geleceğini merak ediyordu.

"Siz önce kazanında sonra bakarız hediyeye prenses"

Sooyoung jungkook un dediğine hafif kıkırdamış hemen yanında bulunan Jimin e bakmıştı.

"Sence kazanır mıyım? "

Aslında Sooyoung doğruyu duymak istediği için değilde laf olsun diye sormuştu tabi biraz da *evet soo, yenersin sen* denmesini istemişti ama Jimin bugün doğruları konuşacaktı.

"Hiç şansın yok, adam asker, hem kalavatlı, yakışıklı da"

Sooyoung Jimin in dirseğine sertçe geçirdi.

"Götüne şu oku sokarım bak!, ben kazanacam salak salak konuşma "

Jimin Sooyoung'a dil  çıkarıp kafasını salladı

"İmkansız komutan kazanacak"

Sooyoung tıslar gibi ses çıkarıp Jimin'i omzundan itekledi.

"Düşman seni!, ben sana yapacağımı bilirim"

Jimin Sooyoung'un neden bu kadar kızdığını anlamaya çalışırken Sooyoung Yoongi yi çağırmış Jimin'in yanında durmasını emretmişti.
Jimin ne kadar insanlarla iyi anlaşsada bu insanların arasında Yoongi yoktu Sooyoung da bunu kullanacaktı tabiki.

"Başlayalım mı prenses"

Sooyoung jungkook'u kafasıyla onaylayıp oku yerleştirdi.

"Hazır mısın komutan yenilmeye? "

Jungkook ses etmedi sadece gülümsemekle yetindi karşısında güzelli ile büyülendiği prensese.

             ⋆ ˚。⋆୨୧˚ ˚୨୧⋆。˚ ⋆

"Nasıl kaybedererim ben! "

Sooyoung odasında yirmiyi geçtiğine emin olduğu adımlarla söylenmeye devam ederken, Jimin elinde bulunan fındığı ağzına attı.

"Valla güzel kaybettin Sooyoung"

Sooyoung Jimin in saçını başını yolmamak için kendini zor tutuyordu.

"Ben sana dedim adam asker kaybetmez~ "

Jimin ze'yi uzatarak konuşmuş kendince cilve yaptığını düşünmüştü ama bu Sooyoung un daha fazla sinirini bozmuş yatağın üzerine bulunan yastığı Jimin in kafasına geçirmişti.

Past and Future ♧ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin