Three

105 35 10
                                    

Uzun zaman oldu aşklarım umarım bu bölüm sizi tatmin eder bol bol yorum yapın ki bende yb yazarken hevesle yazayım iyi okumalar💋💋💋

Sooyoung ne kadar diğer odayı Jimin için yaptırsada beraber kalmışlardı sabaha kadar nasıl geri döneceğiz? , acaba yokluğumuz fark edildi mi? gibi düşünceler ile boğuşmuş sonunda da uyuya kalmışlardı.

Sabahın erken saatlerinde prensesin yardımcısı Wheein odasına gelmiş gür bir çığlığı etrafa bırakmıştı. Normal tarihte bu çığlık prensesin ölümün den dolayı olması gerekirken şimdi, iki kuzenin yan yana uyumasından dolayı  olmuştu. Jimin sırt üstü uzanmış sağ kolunu Sooyoung un göğsüne atmıştı. Sooyoung ise sol bacağını Jimin in bacağının üzerine koymuş sağ bacağını ise yataktan sarkıtmıştı.
Ne kadar da hanımefendi uyuş şekliydi öyle.

Wheein in bağrışın dan dolayı Jungkook ve Yoongi hızla prenses in odasına gelmiş bu görüntü karşısında onlarda kısa çaplı şok geçirmişlerdi.

Jungkook hızlı adımlarla Jimin in kıyafetinden tutup yataktan aşağı attı.
Jimin bu ani  hareketten dolayı uyanması gerekirken , yatağın üzerinde duran yorganı asılıp ona sarılmaya başladı.

Odada bulanan üç kişi şaşkınlığını gizleyemeyerek öylece baka kaldılar. Yoongi Jungkook un karşısına geçti.

"Ben bununla ilgilenirim siz prensese bakın efendim"

Jungkook ses etmedi. Tabi ki Yoongi nin dediğini yapacaktı orası kesindi zaten ama Prensese dokunmaya korkuyordu ya sinirlenirse diye. Normal de prenses Jungkook un arkasında koşar, sevdiğini dillendirir ya da mektup yazardı. Ama dün olanlardan dolayı hafif içinde korku ve çözemediği birşey vardı.

Jungkook prensesin uyuduğu tarafa geçip sakince uyuyan güzelliğe baktı.
Elini Sooyoung un omzuna koyup hafif şekilde sarstı.

"Prenses uyanın"

Sooyoung garip sesler çıkarıp uykusunu bölmeden kaldığı yerden uyumaya devam etti.

"Prenses uyanın"

Jungkook pes etmeden sakince Sooyoung a seslendi ama yene bir tık yok. O sırada ise Yoongi Jimin'i uyandırmıştı bile.

"Prenses! "

Jungkook bu sefer sesinin desibelini arttırmış ve Sooyoung un yerinden sıçramasına neden olmuştu.

"Ne bağırıyorsun öküz! "

Jungkook un karşılık alması geçikmemişti. Jungkook içinden prenses ne çabuk aşkını bitirdi böyle diye düşünmeden edemedi. Tabi sığır Jungkook alışmış kızın peşinden koşmasına şimdi koşmayınca gururu kırılmıştı belli ki.

"Prenses laflarınıza dikkat edin! "

Jungkook un uyarıcı tonda dediği cümleyi Sooyoung es geçip uzandığı yataktan kalktı.

Past and Future ♧ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin