1 - Prolog

1.8K 62 11
                                    

Byly už dva dny prázdnin, takže v Bradavickém hradě nikdo nebyl. Pouze jedna mladá dvojice. Chlapec s černými vlasy a hnědovlasá dívka se procházeli školními pozemky a vzpomínali na to, jaké to bylo, když sem chodili oni. Byly to už dva roky po tom, co porazili Voldemorta, ale pořád je vzpomínka na něj znepokojovala.

Chlapec s dívkou právě vešli do hradu a namířili si to rovnou do ředitelny, kam si je před necelým týdnem pozvala profesorka McGonagallová.

,,Co po nás asi bude chtít?" zeptal se Harry

,,Nemám tušení." odpověděla mu Hermiona, která už byla nedočkavostí bez sebe

Zbytek cesty už byl každý ponořen do svých vlastních myšlenek a tak ticho mezi nimi přerušil až Harry, když dorazili před vstup do ředitelny. 

,,Citronová zmrzlina" řekl a poté, co se sochy rozestoupily, pokračovali oba nahoru

,,Dobrý večer pane Pottere a slečno Grangerová" přivítala je profesorka McGonagallová

,,Dobrý večer" odpověděli a sedli si na židle, postavené před stolem profesorky

,,Jistě jste plní očekávání, dozvědět se, proč jsem vás sem dnes zavolala" pokračovala

Hermiona s Harrym přikývli.

,,Tak tedy" chopila se znovu slova

,,Nedávno jsem našla dopis od profesora Brumbála, který by vás mohl docela zajímat." dál už nic nevysvětlovala a pouze jim podala obálku

Vážená paní profesorko,

Po letech bádání se mi konečně podařilo vytvořit jeden z mých nejlepších vynálezů. Pojmenoval jsem ho studna přání. Funguje to tak, že hodíte jeden speciálně upravený galeon do ,,studny" a přejete si přání. Musíte si ale dát pozor na to, co si přejete! Studna funguje trochu jako obraceč času, s tou výjimkou, že vás pošle do té doby, kterou vyhodnotí jako nejlepší pro splnění vašeho přání. Mým nápadem je s její pomocí zabránit, aby Voldemort zabil tolik nevinných lidí a kouzelníků. Pozor ale na to, že přání musí být opravdové, musíte si ho doopravdy přát, aby to fungovalo. Myslím, že byste mohla ,,využít" pana Pottera, u kterého je jasné, že se jeho přání vyplní, pokud si tedy bude přát to, co si myslím. Měl by však s sebou ještě někoho vzít. Přeci jen být v jiné době, není vůbec jednoduché. Dále bych se s vámi měl podělit o jeden drobný problém. Studna umožňuje pouze cestu do té dané doby, nikoliv zpátky. Takže pokud se pan Potter rozhodne použít studnu, už nikdy se nevrátí sem do této doby. Musíte se ale zamyslet nad tím, kolik lidí může díky tomu přežít. Doporučoval bych jít do doby první kouzelnické války, pak se sejít se mnou a já vám vše vysvětlím osobně. 

S pozdravem,

Albus Brumbál

Harry se na ten dopis díval s otevřenou pusou. Ani by ho ve snu nenapadlo, že Brumbál vymyslí něco takového. Byl strašně rád, že Voldemorta už jednou porazil a nechtělo se mu do toho znova. Věděl však, že může zachránit spoustu kouzelníků a jeho kamarádů - Freda, Remuse, Siriuse, Nymfadoru, Hedviku, jeho rodiče... při vzpomínce na všechny tyto osoby si řekl, že udělá cokoliv, jen aby nemuseli zemřít.

Hermiona na tom byla podobně. Nechtělo se jí, stejně jako Harrymu znovu muset Voldemorta porazit, ale chtěla zachránit tu spoustu lidí, která se stala obětí tohoto černokněžníka. Musela něco udělat. Představa, že už by se nikdy nemohla vrátit, ji znepokojovala, ale byla ochotná ji podstoupit. Samozřejmě se ji bude stýskat, ale co už. S Ronem se rozešla už dávno a pokud ví Harry s Ginny už taky není. Třeba to bude dobrá příležitost začít znovu. Pořád jí ale vrtala hlavou Brumbálova slova ,,Myslím že by jste mohla ,,využít" pana Pottera u kterého je jasné, že se jeho přání vyplní, pokud si tedy bude přát to, co si myslím..." typický Brumbál. Pro něj vždycky bylo obtížné napsat o pár slov víc, aby to ostatní bez problému pochopili.

Chci je jednou poznat! (POBERTI + HP FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat