9 - Famfrpál

886 40 2
                                    

Vešli do učebny.

Harry se posadil vedle Hermiony, Lily vedle Mary, James se Siriusem a Remus s Peterem.

,,Vítám vás na vaší první hodině obrany proti černé magii. Mé jméno je Jasper Brown a nahrazuji profesora Andersona, který vás učil minulý rok." začal hodinu profesor.

Dále jim pověděl o tom, co se budou učit a jak budou jeho hodiny probíhat. Byl to svérázný muž a během chvilky si získal respekt celé třídy.

Když hodina skončila, Sirius přišel k Hermioně a odtáhl jí bokem. Měl jedinečnou příležitost, aby ji někam pozval.

,,Ahoj." začal Sirius.

,,Ahoj, co potřebuješ?" přešla k tématu Hermiona.

,,Chci se tě zeptat, jestli bys nechtěla se se mnou jít dívat na ten konkurz do famfrpálového týmu?" zeptal se Sirius.

,,Jasně. Půjdou i ostatní? Remus, Lily a tak..." zeptala se Hermiona.

,,Jo, jasně." řekl trochu zaskočeně Sirius. Nebyla to úplně odpověď, kterou čekal.

,,Tak fajn. Řeknu to i Harrymu." s těmito slovy se rozloučila a šla za Harrym.

,,To se mi tedy povedlo." pomyslel si Sirius ironicky.

,,Ahoj Harry." řekla Hermiona, když ho našla bavit se s poberty.

,,Čau." odpověděl ji Harry i zbytek party.

,,Sirius říkal, že jak bude ten konkurz do týmu, tak se máme jít podívat taky. Půjdeš Harry ne?" zeptala se ho Hermiona.

,,Jo jasně." odpověděl Harry. Když už nemohl hrát, tak se chtěl alespoň dívat. Vlastně to bude poprvé, co se bude pouze dívat z tribuny a nebude hrát.

,,Hráli jste vlastně někdy famfrpál?" zeptal se James.

,,Jasně. Tedy já jsem hrál." odpověděl Harry.

,,A nechcete zkusit konkurz?" zeptal se nadšeně James.

,,Ne, ani ne." řekla Hermiona a šťouchla do Harryho. Nemohl hrát. Hrál by naprosto stejně, jako James a to by vyvolalo spoustu otázek...a už tak jich bylo dost.

Zdálo se, že Harry pochopil znamení, které mu Hermiona dávala.

,,Aha škoda. A co jsi hrál? Střelce?" zeptal se James.

,,Ne, byl jsem chytač." řekl Harry, který si řekl, že tímto nemůže nic pokazit.

,,Super. Já hraju taky chytače. Nechci se chlubit, ale myslím, že klidně nejlepšího za posledních 100 let. Nechytil jsem zlatonku pouze 3x. Jednou, když jsem hrál poprvé. Podruhé mě trefil potlouk, strávil jsem týden na ošetřovně. Potřetí a naposledy mě shodili z koštěte. A co ty Harry? Jak ty jsi na tom byl?" zeptal se James.

Harry se podíval po Hermioně, která udělala varovný pohled. Harry se tak rozhodl, že si něco vymyslí.

,,My jsme hráli jenom doma, ještě s pár kamarády. Neměli jsme potlouky, protože nám to rodiče nedovolili, takže to nebylo tak obtížné. Nechytil jsem ji pouze jednou, když jsem spadl z koštěte a jednou jsem ji ale málem spolkl." odpověděl Harry. Chtěl, aby to bylo, co nejvíc podle pravdy, ale zároveň, aby to nevyvolalo žádné otázky.

,,Tak to není špatný. Fakt nechceš zkusit ten konkurz? Sice jsem chytač já, ale můžeš hrát třeba střelce?" zeptal se James znovu.

,,Ne, díky." 

Harry by strašně moc chtěl odpovědět ,,Ano", ale bohužel to nešlo.

Zbytek týdne probíhal jako normálně. Všichni z Nebelvíru se bavili o blížícím se konkurzu a tipovali, koho James vybere.

Chci je jednou poznat! (POBERTI + HP FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat