15 - Výlet

735 40 7
                                    

Lily se chvíli ve společence učila sama, když v tu si někdo sedl vedle ní.

,,Čau." řekl vesele James.

,,No nazdar." odvětila Lily a neobtěžovala se zvednou oči od učebnice.

,,Říkal jsem si, jestli nechceš pomoct?" zeptal se.

,,Ne." odpověděla Lily.

,,Já to věděl!" zajásal James.

Lily se po něm nechápavě podívala.

,,No, že dáš přednost večerní procházce se mnou než učení." usmál se James.

Lily se musela zasmát. Nakonec přikývla na souhlas, že půjde...nakonec, co jí zbývalo? Stejně by ji dřív nebo později přemluvil.

,,Počkej? Fakt? To byl jen takovej blbej vtip. Vůbec bych neřekl, že to zabere." řekl s úžasem James a rychle se zvednul.

,,No tak vidíš, zabralo. A už nekecej, nebo si to ještě rozmyslím." řekla Lily, sbalila si učebnice a zamířila ke dveřím. ,,Stejně už to mám skoro hotový." dodala.

,,Počkej, počkej...prvně si oblečeme tohle." řekl James a přehodil přes sebe a Lily neviditelný plášť.

I přes to, že ho Lily znala, ji pořád svým způsobem fascinoval. Ovšem, když ji ho James ukázal poprvé, aby ji oslnil, nemohla dát své nadšení najevo. Proto si to teď náramně užívala.

Zamířili do hradu. Chvíli šli a u toho si potichoučku povídali. James měl pro jistotu ještě pobertův plánek, kdyby něco.

,,Poprvé si z něho nebyla tak nadšená." podotkl James, který si všiml jejího nadšení v obličeji.

Lily jen pokrčila rameny, ale úsměv z tváře jí nezmizel.

Když začali nabírat směr cesty, musela se Lily Jamese zeptat.

,,My jdeme do kumbálu na košťata?" zeptala se trochu nervózně.

,,Ano. Respektivě jdeme pro moje koště." vysvětlil James.

,,Na co proboha koště?" zeptala se s nedůvěrou v hlase.

,,Uvidíš." řekl pouze.

Když došli ke kumbálu, vzal si své koště do ruky a potom pokračovali zpátky do společenky. Lily začala trochu litovat, že mu na tu nabídku kývla.

Když došli do společenky James otevřel okno a vyskočil ven i se svým koštětem. Za chvíli už byl zase u okna a podával Lily ruku.

Lily zavrtěl hlavou. Bylo to šílenství takto skočil z okna a čekat jestli spadne, nebo ji náhodou James chytí. James jakoby jí četl myšlenky.

,,Neboj, fakt tě chytnu." řekl, aby se trochu uklidnila.

Lily tedy podala Jamesovi ruku a s výkřikem skočila. James ji chytil s takovou opatrností, jako by byla nejvzácnější poklad na světě. Elegantně ji posadil za sebe a vyrazil vpřed.

Lily se ho držela jako topící stébla. Neodvažovala se ani pohnout, aby se náhodou nepustila a nespadla dolů. James sice neletěl nijak rychle, ale Lily na koštěti seděla pouze párkrát a rozhodně ne v takové výšce. 

Konečně už začali klesat a Lily zjistila, že před nimi jsou Prasinky.

Když přistáli pomohl James Lily z koštěte.

,,V pohodě? Letěl jsem pomaleji, aby to pro tebe nebylo tak hrozné." staral se James, který měl co dělat, aby se nezasmál, když viděl  nazelenalý obličej Lily a udivený výraz nad slovem pomaleji.

,,No, trošku si ubrat mohl." odpověděla Lily.

,,Tak příště." řekl James.

Lily na něj hrozivě pohlédla. ,,Příště, na žádném koštěti neletím!" ukázala na něj zvednutý ukazováček.

James se potutelné usmíval. ,,Ještě budeš muset zvládnout cestu zpátky." 

Než se zmohla na další odporovací slova, pokračoval. ,,Teď pojď už prosím tě."

Přikývla a následovala ho. Došli až ke třem koťatům. Lily žasla nad krásnou výzdobou, která tomu dávala romantickou atmosféru.

,,Dovolil jsem si pár úprav." řekl James. Kdyby ho Lily neznala tak dobře, tak by snad i řekla, že je nervózní. 

,,To jsi nemusel." řekla udiveně Lily. 

,,Ale jo. Pro tebe všechno." řekl James s úsměvem. Byl rád, že se to Lily líbí. Konečně se mu něco povedlo.

,,Co to bude? Dvakrát máslový ležák?" zeptala se madam Rosmerta.

,,Ano prosím a jednu ohnivou whisky." odpověděl James a kouzelně se na ni usmál.

,,Říkal jsem si, že by nebylo špatné ji okoštovat. Ale jestli nechceš, tak klidně nemusíme." obrátil se na Lily.

,,V pohodě. Taky si ráda dám." odpověděla a podpořila to úsměvem.

James se taky usmál. Vypadá to, že se mu opravdu konečně vydaří na Lily zapůsobit.

Madam Rosmerta donesla jejich objednávku a zašila se dozadu. Pochopila, že tady už ji potřeba nebude.

James nalil první sklenici Lily a potom sobě.

,,Na zdravý." řekl a pozvedl sklenici.

,,Na zdravý." opakovala Lily a přiťukla si s ním.

Oba vypili svoji sklenici, takže James nalil druhou.

,,A do druhé nohy." řekl James a skleničku na ex vypil.

Lily ho napodobila.

Chvíli tam takto pili a povídali si, když najednou začala hrát hudba. James se zvedl, podal Lily ruku a řekl.

,,Smím prosit."

,,Ano." odpověděla užasle Lily. James ji nepřestával udivovat.

Tančili tam asi hodinu. Prvně na rychlé a potom na pomalejší písničky.

,,Moc jsem si to tu s tebou užila." řekla Lily, když tančili ploužák. James ji pevně držel a ona měl hlavu na jeho rameni. 

,,Já s tebou taky." řekl potichu James. 

Pak nastala chvíle ticha, protože hudba dohrála. Lily zvedla hlavu z jeho ramene a střetla se tak s jeho pronikavým pohledem. Byl tak okouzlující, jak to, že si toho dřív nevšimla? 

Potom se k ní pomalu naklonil.

Zrychlilo se jí srdce. Nechce ji snad...ne určitě ne...nebo jo. Co má dělat?

James ji políbil a v tu chvíli přesně věděla, co má udělat. Začala mu polibky oplácet a všechen stres z ní náhle spadl. 

Když se od sebe odtáhli, začali se oba smát a najednou nemohli přestat. Jakmile se uklidnili, řekl James. ,,Moc jsem si to užil a nejradši bych byl, kdyby to nemuselo nikdy skončit, ale už bychom měli jít."

Lily přikývla. Vyšli ven a i přes Lilyiny protesty sedli na koště a vyrazili. Tentokrát už to nebylo tak hrozné. Možná to bylo tím, že James zpomalil a nebo tím, že byla ještě stále omámená z jeho polibku.

Přistáli u okna. James vyhodil Lily a potom vjel s koštětem až dovnitř.

,,Tak asi dobrou noc." řekla Lily.

James se naklonil a políbil ji.

,,Dobrou." zašeptal ji do vlasů. 

Potom se obrátila a odběhla nahoru. 

James tam však ještě stál jako přimražený. Konečně se mu to povedlo. Měl rande s holkou svých snů.


Chci je jednou poznat! (POBERTI + HP FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat